ماجرای فاصله زیاد نشستن پوتین و رئیس جمهوری ایران +عکس

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر مذاکرات پوتین با رئیسی
مذاکرات پوتین با رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
اشتراک
فاصله زیاد بین ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در زمان گفتگو به دلیل پروتکل‌های بهداشتی بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، در حواشی دیدار رئیس جمهور ایران و روسیه خبری مبنی بر نشستن با فاصله روسای جمهوری این دو کشور از یکدیگر موضوع قابل بحث کاربران فضای مجازی شده است.
گفته می‌شود خبرگزاری فارس گزارشی در مقابله با برخی خبر پراکنی‌ها علیه سفر ابراهیم رئیسی به روسیه ارائه داده است که در بخشی از آن آمده است: "بهمن حسین‌پور، معاون پیشین مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهوری درباره میز انتخاب شده در دیدار روسای جمهور ایران و روسیه در کاخ ریاست جمهوری روسیه در مسکو و وجود فاصله‌ میان مقامات توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ایرادی بر اینکه فاصله‌ی روسای جمهور دو کشور از هم زیاد است، وارد نیست؛ کما اینکه این فاصله می‌تواند به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از کرونا باشد."
تعدادی از کاربران گمان می‌کنند فاصله زیاد نشستن روسای جمهور ایران و روسیه در کاخ مسکو ممکن است به خاطر حساسیت رئیس جمهوری روسیه از شیوع بیش از حد کرونا در ایران باشد. عده‌ای دیگر عظمت و شکوه میز را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و بر این عقیدند دو طرف حاضر نیستند عاملان شیوع ویروس‌های جدید در کشورشان باشند. برخی از کاربران نیز با ابراز ناراحتی از برخورد پوتین بیان می‌کنند انتظار باور کردن چنین صحبت‌هایی را نداشته باشید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала