گینزبورگ از محافظت ۱۰۰ درصدی اسپوتنیک لایت در برابر اومیکرون خبر داد

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر گینزبورگ از محافظت ۱۰۰ درصدی اسپوتنیک لایت در برابر اومیکرون خبر داد
گینزبورگ از محافظت ۱۰۰ درصدی اسپوتنیک لایت در برابر اومیکرون خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
اشتراک
رئیس مرکز ملی اپیدمیولوژی و میکروب شناسی گامالیا اظهار داشت: تزریق مجدد با اسپوتنیک لایت به مدت سه ماه در برابر اومیکرون محافظت کامل می کند
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گینزبورگ رئیس مرکز ملی اپیدمیولوژی و میکروب شناسی گامالیا در پخش کانال تلویزیونی روسیه ۱ اعلام کرد: کسانی که مجدداً با اسپوتنیک لایت واکسینه شده اند، به مدت سه ماه در برابر سویه اومیکرون ۱۰۰% محافظت می کنند.
هفتاد و پنج درصد از واکسینه‌ شده‌ ها حاوی آنتی‌ بادی‌ های خنثی‌ کننده ویروس به سویه اومیکرون هستند.
هشدار رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد: کرونا از کنترل خارج شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
هشدار رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد: کرونا از کنترل خارج شده است
این دانشمند گفت: اگر سرم افرادی را بگیریم که با اسپوتنیک لایت تقویت شده اند، در عرض سه ماه پس از تقویت، ۱۰۰ درصد افراد دارای آنتی بادی های خنثی کننده ویروس هستند.
علاوه بر واکسن اسپوتنیک وی، مرکز گامالیا قبلاً یک نسخه سبک از این واکسن را (اسپوتنیک لایت تک دوزی برای واکسیناسیون مجدد) توسعه داده است.
بر اساس مطالعه مشترک دانشمندان روسی و موسسه ملی بیماری های عفونی ایتالیا لازاررو اسپالانزانی، اسپوتنیک لایت به عنوان یک تقویت کننده به طور قابل توجهی فعالیت خنثی کننده ویروس را در برابر سویه اومیکرون افزایش می دهد - تا سطوحی که با تیترهای اسپوتنیک وی قابل مقایسه است. در برابر سویه اصلی ویروس کرونا تولید می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала