فدوی: آمریکا قصد ایجاد توان بازدارندگی مقابل ایران را دارد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار علی فدوی
سردار علی فدوی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
اشتراک
جانشین فرمانده کل سپاه: بودجه نظامی آمریکا 80 میلیارد دلار است و حتی به لحاظ علمی و تکنولوژی هم آن‌ها در رتبه‌های بالاتری قرار دارند، ولی در کسب نتایج، این موضوع برعکس است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بودجه نظامی آمریکا 80 میلیارد دلار است و حتی به لحاظ علمی و تکنولوژی هم آن‌ها در رتبه‌های بالاتری قرار دارند، ولی در کسب نتایج، این موضوع برعکس است؛ امروز از نظر اقتصادی هم با توجه بیشتر به قواعد الهی و مبنا قرار ندادن دستورالعمل‌‌های دیگر، می‌توانیم شرایط بهتر اقتصادی را در جامعه شاهد باشیم.
سردار فدوی تأکید کرد: بزرگداشت روز‌های جنگ هرچند مهم است، اما از آن مهم‌تر درس‌هایی است که از آن وقایعِ روی داده باید بگیریم. وقتی قواعد قرآنی رعایت شود، یمنی‌ها بر جبهه متحد کفر و باطل از قبیل کشور‌های ضعیف جنوبی خلیج فارس، اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و حتی آفریقایی‌ها غلبه می‌کنند و این نشان می‌دهد که اگر به وعده‌های خداوند ایمان داشته باشیم، نتایج به بهترین نحو رقم خواهد خورد.
دریادار فدوی گفت: آخرین وزیر دفاع دولت اوباما در پایگاه الظفره امارات ایستاد و در حالی که جلوی آن پهپاد "گلوبال هاوک" قرار داشت، گفت که ما و همپیمانان منطقه خلیج فارس و فرامنطقه‌ای به دنبال ایجاد توانی هستیم تا در برابر ایران بازدارنده باشد. این بیانگر قدرتی است که جمهوری اسلامی ایران به آن دست یافته؛ قدرتی که باعث شده تا دشمنان به دنبال ایجاد توان بازدارندگی در برابر ایران باشند.
جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: آن‌چه مربوط به انقلاب و روز‌های قبل جنگ و دوران دفاع مقدس می‌شود به نسل حاضر منتقل شده است که درباره صحت این ادعا می‌توان به نقش‌آفرینی مدافعان حرم اشاره کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала