این نوشیدنی را برای از بین بردن چربی های شکمتان بخورید

© Flickr / kukkurovacaاین نوشیدنی را برای از بین بردن چربی های شکمتان بخورید
این نوشیدنی را برای از بین بردن چربی های شکمتان بخورید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
اشتراک
بر اساس تعدادی از مطالعات، چای سبز به کاهش چربی شکم کمک می کند و سرکوب کننده اشتها است.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس تعدادی از مطالعات انجام شده، چای سبز به کاهش وزن و کاهش چربی شکم کمک می کند. چنین نوشیدنی را دکتر تیم باند در گفتگو با دیلی اکسپرس به تمامی افرادی که از چاقی زجر می برند پیشنهاد داده است.
این متخصص به مقاله ای در سال 2021 اشاره می کند که توسط پانل مشاوره تحقیقات چای (TAP) تهیه شده است. به گفته وی، چای سبز به خلاص شدن از شر چربی هایی که اندام های حیاتی حفره شکم را احاطه کرده اند، کمک می کند.
وی در ادامه معتقد است: چای سبز می تواند اشتها را سرکوب کرده و تعداد آنزیم های دخیل در متابولیسم لیپید در کبد را کاهش دهد. دلیل دیگر سالم بودن این نوشیدنی این است که حاوی کاتچین است که به عنوان آنتی اکسیدان قوی عمل می کند.
فواید متناقض چای سبز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.10.2021
فواید متناقض چای سبز
پیش از این، مایکل موزلی، متخصص تغذیه بریتانیایی گفته بود که برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی شکم، باید مصرف قند و کربوهیدرات‌های ساده را کاهش دهید، به رژیم غذای گرسنگی متناوب روی بیاورید و تمرین‌های روزانه ورزشی را انجام دهید. موزلی توصیه می کند که غذاها و نوشیدنی هایی را انتخاب کنید که حاوی بیش از پنج درصد قند نباشند.
توت فرنگی سرشار از فیبر می باشد و به بدن کمک می کند تا چربی های خطرناک اطراف شکم را بسوزاند. چربی های اطرف شکم تعادل و عملکرد هورمون ها را مختل می کنند، حساسیت سلول ها به انسولین را کم می کند و باعث لخته شدن خون می شود که منجر به مشکلات قلبی و گاهی مرگ زودرس می شود. فیبر محلول، روند هضم غذا از معده به روده را کند می کند و در نتیجه به خلاص شدن از شر چربی احشایی کمک می کند. به ازای هر ده گرم فیبر محلول در روز، چربی شکمی در طی یک دوره پنج ساله 3.7 درصد کاهش می یابد. از سوی دیگر، افزایش سطح فعالیت متوسط ​​منجر به کاهش 7.4 درصدی چربی شکمی در همان زمان می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала