تحصن معلمان ایران + عکس +فیلم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مدرسه دخترانه در ایران
مدرسه دخترانه در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
اشتراک
شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران از معلمان خواسته است در روز دوشنبه 11 بهمن نیز برابر مکان‌های از قبل‌ اعلام‌شده تجمعی سراسری برگزار کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "العربیه"، شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران از معلمان خواسته است در روز دوشنبه 11 بهمن نیز برابر مکان‌های از قبل‌ اعلام‌شده تجمعی سراسری برگزار کنند.
شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان" شنبه 9 بهمن در بیانیه‌‌ای اعلام کرد، این تحصن سراسری به‌مدت دو روز ادامه داشته و آموزش حضوری و یا مجازی از سوی معلمان متوقف خواهد شد. معلمان ایرانی در شهرها و استان‌های مختلف با هدف همسان‌سازی حقوق همه مشاغل، اجرای تحصیل رایگان و آزادی معلمان زندانی دست از کار کشیده و در محل کار خود اعتصاب کردند.
تحصن سراسری امروز در بسیاری از شهرها از جمله مرودشت، فریدونشهر، قزوین، شیراز، کرج، الیگودرز، نیشابور، کیش، زرقان، بوکان، گچساران، میاندرود، کامیاران، همدان، مریوان، سنندج، سردرود، بابل، و بوشهر گزارش شده است.
به گفته شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان، تحصن و تجمع بعدی معلمان، دو هفته دیگر و در تاریخ 23 تا 27 بهمن ماه آغاز خواهد شد. این شورا از معلمان خواسته است تا در تجمع سراسری روز پنج‌شنبه 28 بهمن نیز شرکت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала