وزیر خارجه روسیه: اگر تضییقات علیه "راشا تودی" در آلمان ادامه یابد، مسکو پاسخ خواهد داد

© Sputnik / NIKITA LUENNEMANNRT DE
RT DE - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2022
اشتراک
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت اگر آزار و اذیت شبکه تلویزیونی راشا تودی (RT) در آلمان ادامه یابد، مسکو پاسخ خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، لاوروف در مصاحبه با شبکه های رادیویی روسی زبان اسپوتنیک، اخو مسکوی، گاورایت مسکوا و کومسومولسکایا پراودا گفت: "همانطور که شما در مورد اقدامات تلافی جویانه بیان کردید، آلمانی ها می دانند که اگر ظلم در حق راشا تودی به پایان نرسد، این اتفاق خواهد افتاد".
لاوروف: احتمالا مقامات آلمانی مستقیماً با آزار کارمندان راشا تودی در آلمان ارتباط دارند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2022
لاوروف: احتمالا مقامات آلمانی مستقیماً با آزار کارمندان راشا تودی در آلمان ارتباط دارند
پیش از این، لاوروف گفته بود که فدراسیون روسیه دلایلی دارد که بر آن باشد مقامات آلمان به طور مستقیم با آزار و اذیت راشا تودی در آلمان مرتبط هستند. پیش از این، در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از مذاکرات در مسکو، از آنالنا بوربوک، وزیر امور خارجه آلمان خواسته شد تا در مورد وضعیت در اطراف بخش آلمانی راشا تودی اظهار نظر کند. وی ادعا کرد که خبرنگاران بخش آلمانی راشا تودی "همیشه به فعالیت های روزنامه نگاری دسترسی دارند" و این عقیده را که مقامات آلمان در ظلم در حق روزنامه نگاران این شبکه تلویزیونی دست داشته اند، نادرست خواند.
چندی پیش مارگاریتا سیمونیان، سردبیر راشا تودی اعلام کرده بود که این شبکه تلویزیونی روسیه در حال راه اندازی یک شبکه خبری شبانه روزی جدید به زبان آلمانی - RT DE است. استودیوهای خبری این شبکه در مسکو و برلین قرار دارند و اخبار، برنامه های گفتگو و مستند را پخش خواهد کرد. در همان روز یوتیوب کانال شبکه تلویزیونی جدید را مسدود کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала