سرو شکلات مایع با ریختن آن روی دست مشتریان +ویدئو

© AFP 2023 / Vincenzo PintoШоколадное пасхальное яйцо в честь художника Lucio Fontana в кондитерской в Риме
Шоколадное пасхальное яйцо в честь художника  Lucio Fontana в кондитерской в Риме  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2022
اشتراک
انتشار ویدئویی از سرو متفاوت شکلات مایع در کافه‌ای در کلمبیا در فضای مجازی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدیوئی در شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران دست به دست می‌شود و مورد توجه آنان قرار گرفته است . در این ویدئو نشان داده می‌شود که در یک رستوران در کلمبیا شکلات آب شده با ریختن مستقیم آن بر روی دست مشتریان سرو می‌شود. پیشخدمت این رستوران شکلات مایع را روی دست مشتریان خود که یک خانم و یک آقا هستند، می‌ریزد و به زبان اسپانیایی به آنها می‌گوید: "شکلات صد در صد کلمبیایی". او به مشتریان رستوران توصیه می‌کند که قبل از خوردن شکلات دستهایشان را به هم بمالند و انگشتان‌شان را ماساژ دهند و سپس می‌توانند دست و انگشتان خود را بلیسند.
سرو متفاوت شکلات مایع در این ویدئو با اظهارنظرهای متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. گروهی این را تجربه‌ای متفاوت و دلچسب و یک بار امتحان آن را دوست دارند و برخی دیگر از کاربران آن را عملی "احمقانه" و "کابوس شکلات خوردن" عنوان می‌کنند. در مقابل این کاربران، کاربرانی عنوان می‌کنند هر چیزی که فردی دیگر از آن لذت نمی‌برد و یا آن را ترجیح نمی‌دهد دلیل بر احمقانه بودن آن کار نیست و باید به این موضوع که روان هر فرد متفاوت است توجه داشته باشیم تا درک افراد آسان‌تر شود.
کاربرانی نیز ضمن اینکه این کار را برای بزرگسالان مناسب نمی‌بینند عنوان می‌کنند دست‌ها حتی پس از شسته شدن صد در صد تمیز نیستند و باید به مسائل بهداشتی آن هم با وجود اپیدمی کرونا توجه بیشتری داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала