پروژه باز گرداندن ستاره ایرانی پورتو با جت شخصی +عکس، ویدئو

© AP Photo / Ebrahim Norooziمهدی طارمی فوتبالیست ایرانی
مهدی طارمی فوتبالیست ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
اشتراک
لغو پروازهای ترکیه موقتا مانع از بازگشت مهدی طارمی به ایران شد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر لغو موقت بازگشت فورس ماژور مهدی طارمی به ایران با یک پرواز اختصاصی به خاطر لغو شدن پروازها در ترکیه به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران موضوع مورد بحث کاربران فضای مجازی شده است.
در حالیکه مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی سه شنبه شب از تاکید ویژه رئیس فدراسیون برای حضور مهدی طارمی در اردوی تیم ملی خبر داده بود و قرار بود مهدی طارمی را با یک پرواز اختصاصی به ایران بازگردد، اما به دلیل لغو پروازهای ترکیه و وضعیت نامناسب جوی آب و هوایی آمدنش به ایران برای حضور در اردوی تیم ملی ایران با تاخیر همراه شد.
آخرین خبرها حاکی از آن است مهدی طارمی بعد از کش و قوس فراوان از دالامان خود را به آنتالیا رساند و قرار بود چهارشنبه شب خود را به تهران برساند و پس از آن باید دید اسکوچیچ چه تدبیری برای استفاده از طارمی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران خواهد اندیشید.
تعدادی از کاربران بیان می‌کنند مهدی طارمی یکی از اعضای اصلی تیم ملی ایران است و نبودن آن به قیمت باخت برای ایران تمام خواهد شد. عده‌ای دیگر از فرستادن هواپیمای اختصاصی برای بازگرداندن ستاره ایرانی پورتو تعجب می‌کنند و می‌گویند بعید می‌دانند او صاحب هواپیمای خصوصی باشد. برخی از کاربران نیز با اشاره به شرایط نامساعد آب و هوایی در کشور ترکیه بیان می‌کنند حفظ جان ستاره ایرانی پرتو از حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال مهم‌تر است. اما جمعی از کاربران که احتمالا در بعضی از رشته‌های ورزشی فعالیت می‌کنند با دیدن انجام اقدامات لازم برای بازگشت فورس ماژور مهدی طارمی به ایران از اهمیت ندادن فدراسیون به سایر رشته‌های ورزشی ابراز نارضایتی دارند و بر این عقیده‌اند دولت ابراهیم رئیسی در حال رسیدگی به این شکایات است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала