مداحی خارج از عرف در شورای شهر شیراز با نام اعضای شورا +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمود کریمی، مداح ایرانی
محمود کریمی، مداح ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
اشتراک
ویدئویی با عنوان مداحی یا مولودی خوانی عجیب در شورای شهر شیراز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که با واکنش‌های متفاوت و زیادی به آن شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی اخیر ویدئویی کوتاه از یک مداحی و یا مولودی خوانی در شورای شهر شیراز در فضای مجازی منتشر شده است که مورد انتقاد کاربران بسیاری قرار گرفته است. این ویدئو تقریبا ۲ دقیقه می‌باشد که در آن مداح در وصف و مدح حضرت الزهرا (س) می‌سراید و در مولودی خوانی خود از نام اعضای شورا استفاده می‌کند و می‌‌گوید: " خانم حسینی کنیز تو، فرخ‌زاده فدای تو، فیلمبردارها گدای تو، خبرنگارها غلام تو."
شورای شهر شیراز تاکنون نسبت به این موضوع واکنشی نداشته است.
کاربران بسیاری از این ویدئو و مولودی خوانی مداح انتقاد کردند و با کنایه عنوان می‌کنند همین ویدئو کوتاه می‌تواند دلیل محکمی برای مهاجرت از ایران باشد. جمعی از کاربران مقصر اصلی را خود مردم می‌دانند که با بی‌دقتی به امثال چنین افرادی که به جای رسیدگی به مشکلات ومعضلاتی که بوجود آورده‌اند نوحه خوانی می‌کنند، رای می‌دهند.
کاربرانی با عصبانیت عنوان می‌کنند مداحی هم مداحی‌های قدیمی! اینها با پول مردم مستی و مداحی می‌کنند و این در حالی‌ست که این مداحی نه به درد دنیا می‌خورد و نه آخرت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала