پاسخ رسمی باشگاه پرسپولیس به استعفای یحیی گل محمدی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / یحیی گل محمدی
یحیی گل محمدی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2022
اشتراک
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با استعفای سرمربی این تیم مخالفت کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با استعفای یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه مخالفت کرد.
رضا درویش ضمن مخالفت با استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس، بیان داشت: آقای گل‌محمدی از بهترین مربیان فوتبال ایران بوده و هست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. بنده مخالف استعفا و جدایی ایشان از پرسپولیس هستم و ان‌شاءالله به کارشان ادامه خواهند داد.
وی افزود: حق با آقای گل‌محمدی است. او از وجود مشکلات گله‌مند است و بنده در جریانم که کادر فنی و بازیکنان چه شرایط سختی را تحمل کردند. هر چه در توان داشته باشم به کار می‌گیرم که از مشکلات آنها کم کنم تا تیم شرایط مطلوب‌تری داشته باشد.
پرسپولیس تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2022
اعتصاب پرسپولیسی‌ها
درویش در ادامه گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس با مشکلات زیادی روبه‌روست و حل آنها زمان‌بر. در این مدت کوتاه تمام تلاش خود را انجام دادم و با گذشت زمان و فرصت دادن، شرایط بهتر خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بخش دیگری از مطالبات نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد. هدف مجموعه باشگاه تأمین آرامش تیم و هواداران عزیز و موفقیت تیم است و با کارسازی‌های صورت گرفته مشکلات عدیده پیش روی باشگاه، مرتفع خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала