گفتگوی محرمانه پرنس هری با پدرش

© AP Photo / Yui MukПринц Уильям и принц Гарри на открытии памятника своей матери принцессе Диане в Лондоне
Принц Уильям и принц Гарри на открытии памятника своей матери принцессе Диане в Лондоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2022
اشتراک
پرنس هری برای انجام یک گفتگوی محرمانه با پرنس ویلیام تماس گرفت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "سان"، پرنس هری برای انجام یک گفتگوی محرمانه با پدرش، پرنس ویلیام برای رفع اختلافات در آستانه سالگرد حکومت ملکه الیزابت تماس گرفت.
سالگرد پلاتینی الیزابت دوم در ماه ژوئن سال 2022 به مناسبت 70-مین سال سلطنت ملکه در بریتانیا برگزار خواهد شد.
منبعی در روزنامه مذکور نوشت:" روابط بین هری و پدرش تا حدودی گرم شده است. گفتگوی دوستانه ای بین آنها برگزار می شود و گاهی ارتباط ویدیویی با هم دارند. احساس می شود که هری به محفل خانوادگی برمی گردد و می خواهد به خانواده خود نزدیکتر باشد".
قبل از عید کریسمس، پرنس چارلز به پرنس هری و مگان مارکل پیشنهاد کرد به بریتانیا بروند تا آنها بتوانند لیلی‌بت نوه‌اشان را ببینند. اما این سفر انجام نشد.
 دوست شاهزاده هری: مگان مرکل مرا یاد کابوس می اندازد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
دوست شاهزاده هری: مگان مرکل مرا یاد کابوس می اندازد
گفتنی است، مگان مارکل در مصاحبه ای گفته بود، پس از ازدواج در سال ۲۰۱۸ به خودکشی فکر کرده بود. مگان مارکل و شاهزاده هری در این مصاحبه از اعضای خانواده سلطنتی، از جمله شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا انتقاد کردند ولی به طور مستقیم از ملکه الیزابت انتقاد نکردند.
مگان و شاهزاده هری در ژانویه سال گذشته اعلام کردند که از وظایف رسمی خود در قالب خانواده سلطنتی کناره گیری می‌کنند و به آمریکا نقل مکان می‌کنند.
کاخ باکینگهام ماه گذشته تایید کرد این جدایی دایمی خواهد بود. شاهزاده هری گفت به خاطر عدم درک وضعیت همسرش از خانواده سلطنتی جدا شده است. شاهزاده هری با اشاره به رابطه‌اش با پدرش گفت که احساس کرده او رهایش کرده است.
شاهزاده هری گفت:‌ "خانواده‌ام عملا ارتباط مالی با من را قطع کردند". شاهزاده چارلز در یک دوره زمانی حتی از پاسخ دادن به تماس‌های او خودداری کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала