کمیسیون تلفیق مجلس ایران کف حقوق را مشخص کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مجلس شورای اسلامی ایران
مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2022
اشتراک
کمیسیون تلفیق مجلس ایران کف حقوق برای سال آینده را پنج میلیون و 600 هزار تومان
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا میرتاج‌الدینی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس ایران به مصوبه صبح روز دوشنبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در این جلسه تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ درباره حقوق و دستمزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، حداقل حقوق برای سال آینده پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.
وی افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی از قبیل کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و قضات به طور متوسط به میزان ۱۰ درصد به شرح زیر به گونه‌ای افزایش می‌یابد تا طبقات پایین‌تر از درصد افزایش بیشتری برخوردار شوند.
بانک برتر ایران معرفی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2021
حقوق کارمندان ایرانی در سال آینده چقدر خواهد بود؟
میرتاج الدینی تاکید کرد: در حکم کارگزینی تمامی گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر مذکور، مبلغ پنج میلیون و ۳۰۰ و ۳۸ هزار ریال معادل ۱۷۰۰ امتیاز برای مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری یا معادل این امتیاز برای مشمولان قانون نظام هماهنگ پرداخت و مشمولین مقررات خاص، در سطحی جداگانه با عنوان "افزایش حقوق سال ۱۴۰۱" درج می‌گردد که مشمول کسور بازنشستگی است و در محاسبه هیچ‌کدام از امتیازات مربوط به حقوق و مزایای مستمر و فوق‌العاده‌ها و نظایر آن قابل محاسبه نیست. علاوه بر مبلغ مذکور، ضریب حقوق به میزان سه درصد افزایش می‌یابد.
این نماینده مجلس ایران ادامه داد: پس از اعمال افزایش‌های مذکور، مجموع مبلغ مندرج در حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی و مبلغ قرارداد منعقده ماهانه برای کارکنان قرارداد کار معین (مشخص) و کارکنان طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نسبت مدت کارکرد نباید از ۵۶ میلیون ریال کمتر باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала