کرونا کی به پایان می رسد؟

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره خطر شیوع بیماری سرخک
هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره خطر شیوع بیماری سرخک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2022
اشتراک
سازمان جهانی بهداشت درباره پایان کرونا در اروپا پیش بینی کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "فیگارو"، هانس کلوگ مدیر دفتر منطقه اروپایی سازمان جهانی بهداشت بعید ندانست که پس از پایان پیک امیکرونی کرونا، کووید-19 ممکن است به پایان برسد.
سازمان بهداشت جهانی پایان پاندمی کرونا در اروپا بعد از فروکش کردن موج اومیکرون را قابل قبول دانست.
هانس کلوگ در عین حال با توجه به جهش های احتمالی این ویروس از همگان خواسته که جوانب احتیاط را رعایت کنند. کلوگ در این باره گفت: "ویروس کرونا بیش از یک بار ما را غافلگیر کرده پس باید مراقب باشیم.
واکسن ایرانی کوو پارس علیه کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.08.2021
ایمنی‌زایی ۸۰درصدی واکسن «کووپارس» اعلام شد
اگر موج فعلی کرونا در اروپا فروکش کند ایمنی جهانی یا به لطف واکسیناسیون و یا به دلیل ابتلا برای چندین هفته و ماه وجود خواهد داشت. علاوه بر این تاثیرات فصلی در بهار و تابستان پیش رو وجود خواهد داشت.
این نوع کرونا بسیار مسری است اما معمولا به نظر می رسد که باعث بیماری با سیر خفیف تری نسبت به انواع ویروس های قبلی می شود".
گفتنی است، بر اساس ارزیابی سازمان بهداشت جهانی تا ماه مارس حدود 60 درصد همه ساکنان اروپا به اومیکرون مبتلا خواهند شد. انستیتو رابرت کخ آلمان هم صبح امروز از رکورد جدید در شاخص ابتلای هفتگی به کرونا به ازای 100 هزار نفر خبر داده و اعلام کرد که این رقم به 806.6 نفر رسیده است. بر اساس اطلاعات این نهاد بهداشتی در آلمان در عرض 24ساعت 85440 نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 54 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала