درگیری همزمان پیرمردی 70 سال با 10 نفر

© Sputnik / Mazyar Asadiدرگیری همزمان پیرمردی 70 سال با 10 نفر
درگیری همزمان پیرمردی 70 سال با 10 نفر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2022
اشتراک
پلیس یک مرد را پس از درگیری همزمان با 10 موتورسوار در ژاپن دستگیر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک پیرمرد ساکن شهر هکینان ژاپن در استان آیچی به تنهایی با ده موتور سوار درگیر شد و به اتهام هجوم به مردم و رانندگی خطرناک توسط پلیس دستگیر شد. سورا نیوز 24 در این مورد می‌نویسد.
رئیس 70 ساله یک شرکت حمل و نقل، کازوهارو اوکاموتو، در حال رانندگی با خودرویی در نزدیکی شهر هاندا پشت ستونی متشکل از ده موتورسوار بود. مرد به دلیل اینکه موتورسواران مانع عبور و مرور شدند عصبانی شد و کم کم از پشت به آنها نزدیک شد. در نتیجه موتورسواران نمی توانستند بدون ایجاد شرایط اضطراری توقف کنند.
این رفتار راننده موتورسواران را ناراحت کرد و آنها نارضایتی خود را به اوکاموتو ابراز کردند. درگیری بین این مرد سالخورده ژاپنی و موتورسواران رخ داد. در نتیجه اوکاموتو دچار شکستگی استخوان های صورت شد و تعدادی از موتورسواران نیز مجروح شدند.
روز بعد، چهار دوچرخه سوار دستگیر شدند. همه آنها اعلام کردند که راننده خودرو محرک بوده است. سپس خود اوکاموتو بازداشت شد: همانطور که مشخص شد او به سر یک موتورسوار 48 ساله صربه وارد کرده است. او با وجود اینکه کلاه ایمنی به سر داشت، بر اثر ضربه جراحات اندکی دید.
پلیس بعداً فیلم دوربین داشبور در ماشین اوکاموتو را بررسی کرد و او را به اتهام رانندگی تهاجمی متهم کرد. مرد این اتهام را رد می کند.
ماجرای درگیری این مرد مسن با ده موتورسوار همزمان، کاربران شبکه‌های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داد. یکی از آنها نوشت: "پدربزرگ فکر می کند مکس دیوانه است." یکی دیگر گفت: "به نظر می رسد که یک باند موتور سوار سعی کرده اند او را زیر بگیرند، اما آنها فقط مردم عادی بودند که در جاده رانندگی می کردند." سومی گفت: "زن باید از سازنده کلاه ایمنی شکایت کند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала