دروازبان تیم ملی فوتبال بانوان ایران به استخدام یک بیمارستان درآمد +عکس

© Fotolia / steevy84دروازه بان تیم تراکتورسازی توسط سپاه بازداشت شد
دروازه بان تیم تراکتورسازی توسط سپاه بازداشت شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2022
اشتراک
زهره کودایی، دروازبان تیم ملی فوتبال بانوان ایران که حواشی جنسیت او اخیرا خبرساز شده بود به استخدام بیمارستان درآمد.
به گزارش اسپوتنیک، پیرو مذاکره دکتر سید ابوالقاسم موسوی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نگاه و شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان به استخدام بیمارستان نگاه در آمد و از این پس جزو کارمندان روابط عمومی بیمارستان نگاه خواهد بود.
زهره کودایی سنگربان تیم ملی فوتبال بانوان ایران متولد سال ۱۳۶۸ در استان خوزستان است که با گرفتن دو پنالتی در بازی مقابل اردن در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها نقش بسیار مهمی در صعود تاریخی ایران برای نخستین‌ بار به جام ملت‌ها ایفا کرد و در اولین بازی این دور از رقابت‌ها مقابل هند میزبان نیز با یک واکنش فوق‌العاده مانع از گل‌زنی حریف و در نهایت باعث کسب یک امتیاز مهم برای تیم ملی بانوان ایران شد.
کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این خبر واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. بسیاری از کاربران برایشان سوالاتی از جمله ربط داشتن این شغل با حرفه‌ی اصلی این بازیکن یا اینکه چرا وزارت ورزش وی را استخدام نکرد مطرح می‌کنند. عده‌ای از کاربران هم ضمن ابراز خوشحالی و امیدواری عنوان می‌کنند که بلاخره مسئولین در این یک مورد به فکر ورزشکاران کشور بود چرا که حق ورزشکاران و بازیکنان بیشتر از این صحبتاست و باید از آنها به بهترین نحو قدردانی شود. کاربرانی هم برخلاف این کاربران به این موضوع اشاره دارند که قهرمان نباید کار کند باید تامین شود تا افتخار آفرینی کند. این بازیکن باید در حال حاضر تمرکزش بر روی تمریناتش باشد و به خاطر فوتبال درآمد خوبی داشته باشد نه این‌که به او کار بدهند و تا به صورت پاره وقت تمرین داشته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала