توهین باورنکردنی مسی به مفسر معروف فوتبال +عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Messi (Argentina)
Messi (Argentina) - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2022
اشتراک
کرگر در پاسخ به توهین مسی گفت: "در مقایسه با تو من الاغ بودم."
به گزارش اسپوتنیک، توهین لیونل مسی به جیمی کرگر مفسر معروف فوتبال با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است. سایت خبری "ورزش سه" با بیان توضیحاتی درباره مسی نوشت: مسی تابستان امسال از بارسلونا جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن منتقل شد اما به نظر می‌رسد که نتوانسته هنوز با ترکیب این تیم سازگار شود. ابتلای او به کرونا در تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی نیز کار را برایش دشوارتر کرد و چند هفته‌ای است که نتوانسته برای تیمش به میدان برود.
با این وجود ستاره آرژانتینی از انتقادهایی که درباره حضورش در پی اس جی شده چندان راضی و خوشحال نیست و این موضوع را به کارشناس شبکه اسکای اسپورت نشان داده است. کارگر پس از شکست واتفورد برابر نوریچ گفت: "پس از برنامه "Monday Football Night" بود که پیامی خصوصی روی اینستاگرامم دریافت کردم. این پیام از سوی خود مسی بود. دوست ندارم این پیام‌های خصوصی را نشان دهم اما اساسا من را الاغ خطاب کرد.
با این که صحبت‌های کرگر باعث شد که گری نویل، دیگر مفسر این شبکه، به همراه دیو جونز مجری این برنامه، نتوانند جلوی خنده‌شان را بگیرند اما مدافع سابق لیورپول ادامه داد: " اگر مسی آن برنامه را دیده پس امیدوارم این برنامه را هم ببیند چون لیونل، من واقعا دوستت دارم. تو بهترین بازیکن تاریخ هستی و در مقایسه با تو من الاغ بودم." کاراگر با اشاره به شرایط این بازیکن در پارک دو پرنس ادامه داد: "بپذیر که تو در این تیم جا نیفتادی. تو به اندازه کافی خوب بازی نکرده‌ای، حتی اگر در تابستان قهرمان کوپا آمریکا شده باشی. این اتفاق برای این که محمد صلاح از ترکیب منتخب سال فیفا بیرون بماند کافی نیست."
بسیاری از کاربران با پاسخ‌هایی که مفسر فوتبال به مسی داده موافقند اما تعدادی از کاربران با طرفداری از مسی حرکت وی را ناشی از فشار روحی عنوان می‌کنند. عده‌ای از کاربران بر این باورند جایگاه لیونل مسی تیم بارسلوناست و این ستاره نمی‌تواند به راحتی خود را با شرایط جدید وفق دهد. برخی دیگر گمان می‌کنند کرگر و مسی با یکدیگر خصومت دارند و کرگر همه داستان را در برنامه تلویزیونی توضیح نداده و بعضی نیز بیان می‌کنند این ماجراها برای بالا بردن اسم مسی در فضای مجازی در جریان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала