تافی کانادایی با شیره افرا در برف +ویدئو

© AP Photo / Robert F. BukatyСладости к Хэллоуину в магазине в США
Сладости к Хэллоуину в магазине в США  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2022
Сладости к Хэллоуину в магазине в США . آرشیو عکس
اشتراک
زمانی که شیره افرا با سطح سرد برخورد می‌کند سفت می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهایی که شاهد بارش غیرعادی برف در برخی از نقاط جهان منجمله ایران هستیم، عده‌ای از کاربران خوش ذوق با انتشار ویدئوهایی از آموزش و تهیه خوراکی‌های خلاقانه با استفاده از یخ و برف هوادارانی برای خود پیدا کردند‌. آموزش تهیه بستنی کانادایی با شیره از جمله ویدئوهایی است که در میان کاربران فضای مجازی پرطرفدار شده است.
در طرز تهیه بستنی ابتدا سینی را داخل برف می‌گذارند و بعد از پر شدن سینی شیره گرم را روی برف‌ها می‌ریزند. در مرحله بعد چوب بستنی را در برف‌هایی که شیره روی آن‌ها ریخته شده قرار می‌دهند و با چرخاندن، آن‌ها را جمع می‌کنند و می‌خورند. این یک بستنی کانادایی‌ست که maple taffy افراتافی نام دارد که در کانادا با شیره افرا تهیه می‌شود اما با شیره انگور و خرما نیز قابل تهیه است.
تعدادی از کاربران نسبت به طرز تهیه این بستنی واکنش نشان دادند. بسیاری از آن‌ها خوراکی‌های یخی را دوست دارند و از آن‌ها استقبال می‌کنند اما برخی از کاربران بیان می‌کنند ممکن است به دلیل حساسیت به برخی شیره‌های خوراکی از خوردن این تافی هیجان انگیز خودداری کنند. جمعی از کاربران بر این باورند تافی افرا در مناطق سردسیر قابل تهیه است و اگر شیره داغ بر روی برف ریخته شود برف به سرعت آب خواهد شد اما بعضی می‌گویند شیره زمانی که با برف برخورد می‌کند سفت شده و با خود برف کاری ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала