ویژگی عجیب و غریب جنگنده سوخو 34 روسی فاش شد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر ویژگی عجیب و غریب جنگنده سوخو 24 روسی فاش شد
ویژگی عجیب و غریب جنگنده سوخو 24 روسی فاش شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2022
اشتراک
در ایالات متحده ویژگی های دیوانه کننده جنگنده سوخو 34 روسی مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، جنگنده بمب افکن مافوق صوت چند منظوره روسی Su-34 در جهان بی نظیر است و "یکی از جذاب ترین هواپیماهای جنگی در جهان با ظاهری منحصر به فرد" است. "ویژگی های دیوانه کننده" جنگنده بمب افکن روسی در نشریه آمریکایی The Drive فاش شد.
به گفته این نشریه، ویژگی کلیدی Su-34 قسمت جلویی آن با نام مستعار "جوجه اردک" است که مجهز به ایستگاه راداری Sh141 است که در پشت آن یک کابین خلبان دو نفره برای خلبان و ناوبر-اپراتور با صندلی های پرتابی K-36DM قرار دارد. این نشریه خاطرنشان می کند که ابعاد کابین به یکی از خدمه اجازه می دهد تا در ارتفاع کامل بایستد یا دراز بکشد.
جنگنده روسی سوخو 34  اهداف خود را منهدم می کند + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2021
جنگنده روسی سوخو 34 اهداف خود را منهدم می کند + ویدئو
به گفته این نشریه، حوضچه ای که توسط خدمه استفاده می شود، یک قوطی فلزی با یک سوراخ مخروطی شکل در یک انتها است. این نشریه به وجود پنج نمایشگر بزرگ کریستال مایع چند منظوره در کابین هواپیمای Su-34 و همچنین یک نمایشگر نمایشی که توسط خلبان استفاده می شود اشاره می کند.
سیستم اپتیکال جمع شونده پلاتان، که به ویژه برای بمب های KAB-1500-L راهنمایی می کند، مسئول توانایی "حمله به اهداف زمینی با دقت بالا در روز و شب" است. به گفته The Drive، این سیستم "برای برخی عملیات در ارتفاعات بالا مناسب است، اما در ارتفاعات پایین بسیار کمتر کاربرد دارد."
یک واحد قدرت کمکی در Su-34 قرار دارد. این نشریه یادآوری می کند که در ابتدا قرار بود یک رادار نظارت بر نیمکره عقب به جای آن نصب شود. این نشریه خاطرنشان می کند که جنگنده بمب افکن یک شاسی با چرخ های پشت سر هم دریافت کرده است که به شما امکان می دهد با "فرودگاه های خشن" عملیات انجان دهید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала