ایرانسل چه هدیه‌ای به مادران ایرانی داد؟ + عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر گوشی هوشمند
گوشی هوشمند   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2022
اشتراک
هدایای ویژه ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت روز مادر و روز پدر، هدیۀ بستۀ اینترنت داخلی و مکالمۀ ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه کرده است.
ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت "روز مادر" و "روز پدر" را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.
مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل می‌توانند در روز ۳ بهمن مصادف با روز مادر و یا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بستۀ هدیۀ دو گیگابایتی اینترنت پرسرعت را فعال کنند.
فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.
مهلت استفاده از این بستۀ اینترنت داخلی، پایان همان روز است.
همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.
این هدیه، از 22 ژانویه (3 بهمن روز مادر) تا 15 فوریه (۲۶ بهمن روز پدر) قابل فعال‌سازی و استفاده است. بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمۀ پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала