لاوروف در دیدار با بلنیکن بر خواست روسیه برای عدم گسترش ناتو تاکید کرد

© Sputnik / Vladimir Gerdo  /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف در دیدار با بلنیکن بر خواست روسیه برای عدم گسترش ناتو تاکید کرد
لاوروف در دیدار با بلنیکن بر خواست روسیه برای عدم گسترش ناتو تاکید کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2022
اشتراک
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، با وزیر خارجه آمریکا درباره عدم گسترش ناتو به سوی شرق گفتگو کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف در پایان گفتگوی خود با بلینکن گفت: "بار دیگر رویکرد اصولی خود مبنی بر ضرورت متوقف ساختن گسترش بی پایان ناتو به سوی شرق را بیان داشتیم. "

وی همچنین گفت: "ما امروز برخی موضوعات تکراری در مورد آزادی انتخاب این ائتلاف و اتحادهای نظامی را شنیدیم. اما ما به تعدادی از اسناد اشاره کردیم که در آنها این آزادی انتخاب ها مشروط به اجتناب از هرگونه اقدامی است که امنیت یک کشور را به قیمت امنیت سایر کشورها تقویت می کند و از آنتونی بلینکن و تیمش خواستیم توضیح دهند که چگونه آنها این بخش از آن تعهدات که در سطح سیاسی توسط سازمان امنیت و همکاری اروپا پذیرفته شده و بارها توسط سازمان امنیت و همکاری اروپا مورد تایید قرارگرفته است را تفسیر می کنند."
مشاجره لاوروف و بلینکن در نشستی در استکهلم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
مشاجره لاوروف و بلینکن در نشستی در استکهلم
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که انتونی بلینکن وعده داد هفته آینده پاسخ مکتوب آمریکا به پیشنهادات امنیتی روسیه ارائه شود.

لاوروف در پایان گفتگوی خود با بلینکن همتای آمریکایی خود گفت:" بلنیکن گفت که از تبادل نظر و گفت و گو انجام شده راضی بوده که به انها کمک می کند تا در هفته آینده، چیزی که چندین بار تکرار کرد، پاسخ کتبی را به ما ارائه کنند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала