تصاویر عجیب چهره‌های قندیل بسته امدادگران هلال احمر +عکس، ویدئو

© Photo / Provided by Iranian Red Crescent Societyجمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2022
اشتراک
تصویر چهره‌ی قندیل بسته امدادگران هلال احمر در سرمای شدید هوا مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، اصغر رسولی رئیس هلال احمر اهر در تشریح عملیات گفت: "به‌ دنبال بارش برف و کولاک شدید در شهرستان اهر و مسدود شدن محور اهر به کلیبر، روز سه شنبه مورخه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰، نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهید میکائیل عزیزی گردنه سامبران جمعیت هلال احمر شهرستان اهر و پایگاه امداد جاده‌ای شهید جوانی هوراند به کمک در راه‌ماندگان شتافتند.
وی افزود: "در این عملیات که حوالی ساعت ۲۱ آغاز شد، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان اهر با کمک نیروهای راه و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه اقدام به رهاسازی بیش از ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک نمودند و نجاتگران اقدام به اسکان اضطراری بیش از ۷۰ نفر مسافر در راه مانده در پایگاه امدادجاده‌ای شهید میکائیل عزیزی سامبوران هلال احمر و مهمانسرای آموزش و پرورش شهر اهر نموده و ۷۰ بسته جیره غذایی خشک در میان اسکان یافتگان توزیع کردند.
رئیس هلال احمر اهر با اشاره به تصویر چهره یخ زده نجاتگران گفت: "در تمامی عملیات‌ها نجاتگران هلال احمر با از جان گذشتگی، اقدام به نجات جان همیهنان می‌نمایند، در این عملیات نیز آن شب در برف و کولاک بسیار شدید و برودت هو، نجاتگران صدیق هلال احمر اهر و هوراند به کمک گرفتاران در برف و کولاک شتافته و نگذاشتند خطری جان هموطنان گرفتار را تهدید کند. در این عملیات، ۱۰ نفر از نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای شهید میکائیل عزیزی سامبوران اهر و شهید محمود جوانی مجید آباد هوراند با بهره گیری از ۳ خودروی امدادی ایفای نقش کردند.
کاربرانی فراوانی به این تصاویر واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند چهره‌های قندیل بسته ‎دلاوران ‎جمعیت هلال احمر در روزهایی که اکثر استان‌های ایران متاثر از حوادث جوی‌ است و ‎هموطنان زیادی نیازمند ‎امدادرسانی هستند بسیاری از مردم را متاثر کرده است و البته این مردم ایستاده آنها را تشویق می‌کنند.
کاربران عنوان می‌کنند امسال از سال‌های گذشته هوا بسیار سردتر است و اکنون مردم زیادی در مناطق کوهستانی به کمک امدادگران احتیاج دارند اما این امدادگران در شرایط سختی ناچار به امدادرسانی هستند. این کاربران امید دارند مسئولین مربوطه حداقل کاری که از دست‌شان برمی‌آیند انجام بدهند و حقوق و دستمزد مناسبی برای آنها در نظر بگیرند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала