واکسن اسپوتنیک وی 2 برابر بیشتر از فایزر در برابر اومیکرون، آنتی بادی ترشح می کند

© Sputnik / Alexey Suhorukov /  مراجعه به بانک تصاویر واکسن روسی اسپوتنیک لایت
واکسن روسی اسپوتنیک لایت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
اشتراک
مرکز تحقیقات گامالیا روسیه اعلام نمود که واکسن اسپوتنیک وی دو برابر بیشتر از واکسن فایزر در برابر امیکرون آنتی بادی ترشح می کند.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز تحقیقات گامالیا روسیه در تحقیقاتی اعلام نمود که واکسن روسی اسپوتنیک وی دو برابر فایزر و دیگر واکسن های دارای مجوز از سازمان بهداشت جهانی آنتی بادی تزریق می کند.
اسپوتنیک وی تولید مرکز تحقیقات گامالیا روسیه برای اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی و دانشگاه پزشکی دولتی سچنوف مسکو، دو برابر موثرتر از واکسن فایزر در خنثی کردن اومیکرون است - این نکته کلیدی از آخرین تجزیه و تحلیل موسسه تجربی ایتالیایی National Institute for Infectious Diseases Lazzaro Spallanzani است.
محققان در یک مطالعه پیش چاپ مقایسه ای که توسط پورتالMedRxiv منتشر شد، واکسن اسپوتنیک وی روسیه را در برابر واکسن پی فایزر-بیواِن تِک قرار دادند. هدف بررسی اثربخشی دو واکسن کووید-۱۹ در برابر نوع اومیکرون بود.
تحقیقات میزان اثربخشی اسپوتنیک وی و واکسن پی فایزر در برابر اومیکرون را نشان داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
تحقیقات میزان اثربخشی اسپوتنیک وی و واکسن پی فایزر در برابر اومیکرون را نشان داد
این معاینه توسط ۱۲ دانشمند ایتالیایی در آزمایشگاهی در رم، با استفاده از نمونه‌ های سرم خون افراد واکسینه‌ شده با این تزریق‌ ها انجام شده است که سطوح مشابهی از آنتی‌ بادی‌ های IgG (ایمونوگلوبولین G) و فعالیت خنثی‌ کننده مشابهی در برابر نوع اولیه ویروس کرونای جدید ثبت شده در ووهان داشتند.
مشخص شد که در مقایسه با واکسن پی فایزر، اسپوتنیک وی ۲.۱برابر بیشتر آنتی بادی های خنثی کننده علیه اومیکرون به طور کلی، و ۲.۶ برابر بیشتر آنتی بادی سه ماه پس از واکسیناسیون داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала