تبلیغ جدید هواپیمایی امارات بر فراز برج خلیفه +ویدئو، عکس

© Flickr / krlblackبرج خلیفه در دوبی
برج خلیفه در دوبی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
اشتراک
شرکت هواپیمایی امارات بار دیگر از بالای برج خلیفه و با همراهی یک هواپیمای "A380"، یک ویدئویی تبلیغاتی درباره اکسپو ۲۰۲۰ دبی ضبط کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی جدیدی در حساب اینستاگرام هواپیمایی امارات منتشر شده است که نشان می‌دهد بدلکاری به نام "نیکول اسمیت-لودویک"، که یک مربی چتربازی است، با حضور در بالای برج خلیفه "اکسپو ۲۰۲۰ دبی" را تبلیغ می‌کند.
لودویک در حالیکه لباس مهمانداران هواپیمای امارات را بر تن دارد، با در دست داشتن چندین پلاکارد بر بالای برج خلیفه ایستاده و به صحنه معروف فیلم "عشق حقیقی" محصول ۲۰۰۳ اشاره می‌کند. در دو پلاکارد اول آمده است: "من هنوز اینجا هستم. وای! من می‌توانم اکسپو دبی را ببینم". سپس همزمان با نمایش پلاکارد سوم که روی آن نوشته شده است "بالاخره دوستان من آمدند"، یک هواپیمای A380 رنگارنگ، که بزرگ‌ترین هواپیمای مسافربری جهان است، با لوگوی اکسپو ۲۰۲۰ دبی از کنار او عبور می‌کند.
در نهایت پلاکارد آخر با جمله "با هواپیمای نمادین A380 امارات به بزرگ‌ترین نمایشگاه جهان بروید"، بدنه هواپیمای A380 نمایش داده می‌شود که تصویری از اسمیت-لودویک بر روی آن نقش بسته است و کارت دیگری که در دست گرفته که روی آن نوشته: "آنجا میبینمت."
کاربران بسیاری این تبلیغ را منحصر بفرد می‌دانند و همه‌ی افرادی را که در این تبلیغ فعالیت داشتند را تحسین می‌کنند. این کاربران عنوان می‌کنند اینکه برای بار دوم این تبلیغ تهیه شده است یک ویژگی خاص‌تر به این تبلیغ بخشیده است و آن را تبلیغی تاثیرگذار می‌خوانند. جمعی از کاربران هم که با این شرکت هواپیمایی سفر داشته‌اند عنوان می‌کنند سفر لذت‌بخشی را تجربه کرده‌اند و به‌ گونه‌ای از کیفیت این شرکت هواپیمایی قدردانی می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала