استرالیا تصمیم گرفت تا مشکل کمبود پرسنل را با هزینه گردشگران حل کند

© AFP 2023اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا
اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
اشتراک
مقامات استرالیایی در تلاش برای حل مشکلات نیروی کار، به گردشگران روی آوردند و به کمک آنها برای غلبه بر کمبود پرسنل فکر می کنند. آنها می خواهند با مشکلاتی که به قیمت بازدیدکنندگان در کشور در پس زمینه شیوع یک نوع جدید از کروناویروس وجود دارد، کنار بیایند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا، گفت که دولت از هزینه های پردازش ویزا برای گردشگرانی که در ۱۲ هفته آینده وارد استرالیا می شوند و همچنین برای دانشجویان چشم پوشی می کند. وی از آنها خواست در طول این سفر به کشور کمک کنند. به سراسر کشور سفر کنند، در عین حال کار کنند، در کشاورزی، بخش مهمان‌ نوازی و در بسیاری از بخش‌ های اقتصاد که به نیروی کار وابسته هستند به کمک استرالیا بشتابند.
موریسون گفت: نخست وزیر این بیانیه را با توجه به اینکه چگونه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) توصیه کرده است به دلیل وضعیت نامطلوب اپیدمیولوژیک به استرالیا سفر نکنید، بیان کرد.
شرکت های استرالیایی با کمبود نیروی کار مواجه هستند زیرا کارمندان به دلیل تماس با افراد آلوده بیمار می شوند یا در قرنطینه قرار می گیرند. در نتیجه مشکلات عرضه در کشور به وجود آمده و فروشگاه های بزرگ را مجبور به اعمال محدودیت در خرید کالاهای ضروری کرده است. این مشکل بر چشم انداز بهبود اقتصادی نیز تأثیر می گذارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала