قیمت بنزین در فنلاند به قدری بالاست که مردم سوار گوزن شمالی می شوند

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaقیمت بنزین در فنلاند به قدری بالاست که مردم سوار گوزن شمالی می شوند
قیمت بنزین در فنلاند به قدری بالاست که مردم سوار گوزن شمالی می شوند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2022
اشتراک
زنی در فنلاند در ویدئویی اعلام می کند که چگونه قیمت بسیار بالای بنزین او را مجبور کرد ماشین سورای را به یک روش حمل و نقل سازگار با محیط زیست تغییر دهد و سوار گوزن شمالی شود.
به گزارش اسپوتنیک، از 10 ژانویه 2022، قیمت بنزین در فنلاند کمی بیش از 3 دلار در هر لیتر است. ویدئویی در تیک توکمنتشر شده است که نشان می دهد جانیتا کنتالا، زنی از فنلاند، در سردترین منطقه شمالی فنلاند، سوار بر سورتمه گوزن شمالی به سوپرمارکت می رود. او در این ویدئو می گوید که گوزن های شمالی نه تنها حمل و نقل سازگار با محیط زیست هستند، بلکه با توجه به قیمت بنزین در منطقه، مقرون به صرفه تر هستند.
این ویدئو با عنوان "زمانی که بنزین هر لیتر 3 دلار قیمت دارد و شما در فنلاند زندگی می کنید، جایی که همه جا مسافت های طولانی وجود دارد" است که در زمان انتشار بیش از 1.5 میلیون لایک و 11 هزار نظر به دست آورده است.
کاربران به شوخی می گویند: "این گوزن در هر مایل چند هویج می خورد؟"
نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در فنلاند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2020
نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در فنلاند
گفتنی است، سه دلار در هر لیتر بنزین برای مردم گران تمام می شود. نمودار افزایش قیمت بنزین در فنلاند افزایش بی سابقه ای را در ابتدای سال نشان می دهد. از 10 ژانویه 2022، قیمت بنزین در فنلاند کمی بیش از 3 دلار شده است، در روسیه این مبلغ کمتر از 1 دلار است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала