لحظات دلهره‌آور نجات ۱۵ کارگر معدن گرفتار در سیلاب +ویدئو

© Photo / IRNAلحظات دلهره‌آور نجات ۱۵ کارگر معدن گرفتار در سیلاب+ویدئو
لحظات دلهره‌آور نجات ۱۵ کارگر معدن گرفتار در سیلاب+ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2022
اشتراک
کارگران برای نجات خود روی سقف مینی بوس گریختند.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از لحظات دلهره‌آور گیر افتادن مینی بوسی در سیلاب که کارگران معدن طلای کودکان خوسف در آن سوار هستند در فضای مجازی منتشر شده است که نگرانی کاربران را برانگیخته و واکنش آن‌ها را در پی داشته است. برخی سایت‌های خبری در این‌باره توضیح دادند که حدود ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه خبر گیر افتادن مینی بوس کارگران معدن کودکان شهرستان خوسف به مرکز جمعیت هلال احمر رسیده که سه تیم توسط جمعیت شهرستان خوسف به محل حادثه اعزام شدند.
به دلیل جاری شدن سیل، دسترسی به معدن کودکان میسر نبوده اما به کمک تیم‌های محلی و جمعیت هلال احمر، این کارگران با حضور تجهیزات و خودرو‌های سنگین معادن به محل امن راه یافتند و گفته می‌شود مینی بوسی که کارگران را سوار کرده بود وسط سیلاب گیر افتاد. کارگران برای نجات خود به روی سقف پناه بردند. منابع خبری محلی گزارش دادند که نیرو‌های مردمی و کارکنان معدن در حال بیرون کشیدن مینی بوس از رودخانه هستند.
علاوه بر این، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف درباره این اتفاق گفت: "در همین محور نیز یک دستگاه خودروی سمند در سیلاب گرفتار شد که با کمک یکی از کارگران معدن سرنشین سمند نجات یافت و خودرو توسط نیروهای امدادی رهاسازی شد. این کارگر با دست اقدام به شکستن شیشه خودرو کرده که دست وی از شانه دچار حادثه شد که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد."
بسیاری از کاربران به این رخداد واکنش نشان می‌دهند و برای حادثه دیدگان آرزوی سلامتی دارند. کاربران معتقدند کسانی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند با خطرات بلای طبیعی در زندگی خود مواجه هستند. برخی دیگر از کاربران گیر افتادن کارگران معدن کودکان خوسف و وضعیت مردم محروم را با ضرب المثل "هرچی که سنگه مال پای لنگه" توصیف می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала