ساخت سریالی توسط عوامل ایرانی در لس آنجلس با همکاری شخصیت جون دل +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ساخت سریالی توسط عوامل ایرانی در لس آنجلس با همکاری شخصیت جون دل +عکس، ویدئو
ساخت سریالی توسط عوامل ایرانی در لس آنجلس با همکاری شخصیت جون دل +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2022
اشتراک
احتمال همکاری مجید یاسر بازیگر سینما و تلویزیون ایران با سهیل سنگرزاده در یک سریال، حواشی جدیدی در میان کاربران ایرانی ایجاد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در فضای مجازی خبرهایی از احتمال همکاری مجید یاسر، بازیگر و مجری ایرانی ساکن آمریکا با سهیل سنگرزاده، مدل و ورزشکار بدنساز که با تکه کلام چطوری جون دل به شدت در اینستاگرام معروف شد و به نام جان دل شناخته می‌شود منتشر شده است که این خبر مورد توجه و همچنین انتقاد جمعی از کاربران قرار گرفته شده است.
کاربرانی با تکه کلام‌های شخصیت جون دل به او تبریک می‌گویند و می‌نویسند، ای بنازمت جون دل؛ فیلم بازی میکنی عزیز؟ بازیگر شدی الهی شکر؛ جان جانان بازیگر می‌شود، برقرار باشی جون دل، الکی ادا حال بدا رو درنیار. برخی از کاربران عنوان می‌کنند دنبال کردن این شخصیت برایشان چندان جالب نیست و برخی خوشحال هستند از اینکه وی در ساخت فیلم حضور پیدا خواهد کرد.
گروهی از کاربرانی نیز از مجید یاسر می‌نویسند و عنوان می‌کنند که او نیز همچون شهاب حسینی در ایران کار می‌‌کند و خارج از ایران زندگی می‌کند. این کاربران عنوان می‌کنند چرا در ساخت فیلم و سریال‌های جدید ایرانی از شخصیت‌های معروف همچون خواننده، مجری، بازیگر و حتی یک شخصیت اینستاگرامی استفاده شود؟! چرا صنعت فیلم سازی در ایران و سلیقه مردم ایران تا به این حد تغییر کرده است؟!
گروهی از کاربران با انتقاد از شخصیت سهیل سنگرزاده و ضمن ابراز تاسف، عنوان می‌کنند این فرد با سرمایه‌ی قبلی و پدری در لس ‌آنجلس زندگی می‌کند اما برای مردم از شروع و ساختن می‌گوید و حالا نیز او را الگوی مردم می‌کنند و به عنوان بازیگر در فیلم به او نقش می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала