اسرائیل از آزمایش موفق سیستم ضدموشک بالستیک "آرو" در خاک خود خبر داد

© Photo / Northrop Grummanاسرائیل از آزمایش موفق سیستم ضدموشک بالستیک "آرو" در خاک خود خبر داد
اسرائیل از آزمایش موفق سیستم ضدموشک بالستیک آرو در خاک خود خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2022
اشتراک
وزارت دفاع اسرائیل اعلام کرد که مشترکا با آمریکا سامانه ضدموشک بالستیک "آرو" را با موفقیت آزمایش کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع اسرائیل در خصوص موفقیت آمیز بودن آزمایش موشک آرور نوشت:" امروز سازمان دفاع ضد موشکی وابسته به مدیریت تحقیقات و تولیدات دفاعی وزارت دفاع اسرائیل مشترکا با سازمان دفاع ضد موشکی آمریکا و نیروهای دفاع اسرائیل آزمایش مجموعه Arrow Weapon System و سیستم رهگیر موشک Arrow 3 که برای رهگیری موشک های بالستیک در خارج از جو زمین طراحی شده، را با موفقت انجام دادند."
پیش از این در تاریخ 13 اوت 2020، وزارت دفاع اسرائیل امروز پنجشنبه اعلام کرد، وزارت دفاع اسرائیل و آمریکا آزمایش مشترک سامانه ضدموشکی "ختس-2" (پیکان 2) را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

سرویس خبری وزارت دفاع اسرائیل اعلام کرد:" سازمان دفاع موشکی اسرائیل به همراه آژانس دفاع موشکی ایالات متحده و نیروی هوایی اسرائیل آزمایش سیستم تسلیحاتی "پیکان 2" را شب گذشته با موفقیت به پایان رساندند."
پایان رزمایش نیروی هوایی اسرائیل و شاهین صحرا آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2022
پایان رزمایش نیروی هوایی اسرائیل و "شاهین صحرا" آمریکا
بنی گانتز وزیر دفاع اسرائیل در پایان این آزمایش گفت: "اسرائیل هم در داخل و هم در خارج از کشور با چالش هایی روبرو است و "واحد فناوری پیشرو" اسرائیل این اطمینان را به ما می دهد که همیشه یک قدم جلوتر از دشمنان خود هستیم و از آسمان اسرائیل در برابر هرگونه تهدید دفاع می کنیم."

این رزمایش شامل آزمایش سطوح مختلف پدافند هوایی اسرائیل برای اطمینان از آمادگی و اثربخشی آنها در سناریوهای مختلف جنگی بود.

سامانه دفاع موشکی "پیکان 2" برای رهگیری موشک های بالستیک با برد تا 3 هزار کیلومتر طراحی شده است. این مجموعه بخشی از سیستم دفاع موشکی اسرائیل است. تکمیل آن به موازات سامانه "پیکان 3" که برای رهگیری اهداف خارج از جو زمین طراحی شده است، انجام می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала