انتقاد ترامپ از نحوه اداره آمریکا توسط بایدن

© REUTERS / Jonathan Drakeانتقاد ترامپ از نحوه اداره آمریکا توسط بایدن
انتقاد ترامپ از نحوه اداره آمریکا توسط بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2022
اشتراک
ترامپ وعده داد که در سال 2024 به کاخ سفید بازخواهند گشت.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در گردهمایی هوادارانش در آریزونا گفت: جمهوری خواهان در سال 2022 کنترل هر دو مجلس کنگره را دوباره به دست خواهند گرفت و پس از نتایج انتخابات ریاست جمهوری در سال 2024 به کاخ سفید بازخواهند گشت.
سخنرانی وی از شبکه تلویزیونی نیوزمکس پخش شد. او گفت: "اینجا در آریزونا، یک موج قرمز بزرگ در حال افزایش است (رنگ قرمز توسط جمهوریخواهان در نمادهای حزبی استفاده می‌شو)، و این موج سراسر کشور را فرا خواهد گرفت. ترامپ گفت: 2024 مهم تر خواهد بود، اما امسال ما مجلس نمایندگان را پس خواهیم گرفت، سنا را پس خواهیم گرفت و آمریکا را پس خواهیم گرفت و در سال 2024 کاخ سفید [مان] را پس خواهیم گرفت.
رئیس جمهوری سابق آمریکا در جمع حامیانش با عنوان "آمریکا را نجات دهید" اظهار کرد: این جمعیت سمبل بزرگ اتفاقی است که افتاده زیرا مردم تشنه دانستن حقیقت هستند. آنها می‌خواهند که کشورشان را پس بگیرند. من می‌خواهم که کشور آنها را از وضعیت مرزهای باز و انتخابات بد بازیابی کنم و ما همواره کشوری زیبا و برخوردار از انتخابات عادلانه را در خاطر داریم و هم‌اکنون از بابت دلایل فراوانی مایه خنده در کل جهان شده‌ایم.
در نوامبر 2022، ایالات متحده انتخابات میان دوره ای کنگره و همچنین انتخابات فرمانداران چندین ایالت را برگزار خواهد شد. انتخابات ریاست جمهوری بعدی در سال 2024 برگزار خواهد شد. در همین حال، رتبه دموکرات‌ها و جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی ایالات متحده، همچنان در حال کاهش است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала