ویتامین ضد پیری معرفی شد

© Sputnik / Alexei Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر EU dairy products in shop in one of Russia's regions
EU dairy products in shop in one of Russia's regions - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.01.2022
اشتراک
خانم یلنا تیولپینا، متخصص بیماری های گوارشی اعلام کرد ریبوفلاوین یا ویتامین ب 2 سلامت پوست و مو را تامین کرده و از پیری بدن جلوگیری می کند.
به گزارش اسپوتنیک، این پزشک روس گفت، تمام فرآیندهای بیوشیمیایی در بدن با مشارکت ویتامین های گروه ب از جمله ب 2 اتفاق می افتد و این ویتامین برای متابولیسم پروتئین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها ضروری است. به این ویتامین "ویتامین زیبایی" نیز می گویند زیرا در سنتز مولکول های پروتئین در بدن نقش دارد و پیری را کند می کند.
ساخت کپسول ضد پیری در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
می دانید کدام ماده غذایی پیری را تسریع می کند؟
خانم تیولپینا غذاهای غنی از ویتامین ب 2 را نام برد. در میان آنها مواد غذایی دارای منشاء حیوانی و گیاهی وجود دارد. از جمله باید از شیر، پنیر، پنیر دلمه، تخم مرغ و دل و قلوه گوسفند نام برد. در بین محصولات گیاهی، قارچ و دانه کاج سرشار از این عنصر هستند.
این درمانگر با این حال تاکید کرد: با توجه به کالری بالای دانه کاج، آن را به مقدار لازم برای جبران کمبود ویتامین ب 2 مصرف نمی کنیم.
خانم تیولپینا توصیه کرد برای تعیین سطح ویتامین ب2 در بدن، از متخصصان کمک گرفته شود و خاطرنشان کرد پزشک بر اساس نتایج آزمایشات، مناسب ترین دوز ریبوفلاوین را برای هر بیمار انتخاب می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала