به وجود آمدن امکان خرید کوه در استرالیا

© Sputnik / Alexey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Национальный парк "Приэльбрусье" в Кабардино-Балкарии
Национальный парк Приэльбрусье в Кабардино-Балкарии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2022
اشتراک
در ایالت کوئینزلند استرالیا، خرید کوه شخصی امکان پذیر شد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دیلی میل می نویسد که کوه "مائونت هالن" در 100 کیلومتری شهر بریزبن به فروش گذاشته شده است.
کسانی که مایل به خرید یک قطعه زمین به مساحت 107.2 هکتار هستند باید فقط 620 هزار دلار استرالیا - کمتر از میانگین قیمت یک خانه در بریزبن - بپردازند. قله کوه "مائونت هالن" مشرف به دریاچه ویونخو (Wivenhoe) است و فقط با قابل دسترسی است. مطلقاً هیچ زیرساختی روی این کوه وجود ندارد - فقط یک ایستگاه قدیمی در آنجا هست که زمین شناسان از آن برای ایجاد نقشه های منطقه استفاده می کردند. در نزدیکی کوه، اکثراً زوج های متاهل و افراد مسن زندگی می کنند و جوانان فقط 2.6 درصد ساکنه منطقه را تشکیل می دهند.
کشوری که وحدت غرب در برابر روسیه را تضعیف می کند، معرفی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2022
تظاهرکنندگان در جریان اعتراضات تلاش کردند به ساختمان پارلمان استرالیا رخنه کنند + عکس
مالکان قبلی رویای زندگی در کوهستان را داشتند و قصد داشتند یک خانه سالمندان در کوه "مائونت هالن" بسازند، اما ساخت چنین ملکی در این کوه مشکل بود و بنابراین تصمیم گرفتند فقط برای استراحت از زندگی شهری به این مکان بیایند. با این حال، به گفته مشاوران املاک، در روی این کوه مکان مناسبی برای ساخت یک خانه شخصی وجود دارد.
پیش از این در نروژ جزیره خالی از سکنه استور در استان نوردلند در شمال این کشور به فروش گذاشته شده بود. این جزیره دارای ساحل شنی، کوه و دریاچه های کوچک که در آغاز قرن بیستم متروک بود، قرار بود در مزایده با قیمت اولیه دو میلیون کرون به فروش برسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала