آمریکا وسیله هدف گیری هوشمندی را برای نسل بعدی سلاح های خود انتخاب کرد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا وسیله هدف گیری هوشمندی را برای نسل بعدی سلاح های خود انتخاب کرد
آمریکا وسیله هدف گیری هوشمندی را برای نسل بعدی سلاح های خود انتخاب کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2022
اشتراک
ارتش ایالات متحده آمریکا سیستم هدف گیر هوشمندی را برای نسل بعدی سلاح های کوچک انتخاب کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه آرمی تایمز (Army Times)، این سیستم هوشمند هدایت آتش با مارک XM157 توسط شرکت Sheltered Wings عرضه خواهد شد.
قرارداد 2.7 میلیارد دلاری مربوطه ده ساله است. ارتش آمریکا قصد دارد 250 هزار سیستم کنترل آتش XM157 را به عنوان بخشی از برنامه Next Generation Squad Weapon — Fire Control - (NGSW-FC) دریافت کند. شرکت L3 Harris نیز در مناقصه تأمین سیستم هدف گیری شرکت کرده بود.
دقت بی سابقه موشک روسی «اسکندر» در اصابت به هدف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.10.2021
دقت بی سابقه موشک روسی «اسکندر» در اصابت به هدف
سیستم پیشرفته جدید شامل سیستم اپتیک هدف گیری با بزرگنمایی متغیر، فاصله یاب لیزری و دستگاه محاسبه بالستیک است. این مجموعه همچنین شامل مجموعه ای از سنسورهای آب و هوا و نشانگرهای لیزری است.
در مطلب مندرجه در نشریه آرمی تایمز خاطرنشان می شود که سیستم کنترل و هدایت آتش برای سلاح های کوچک پیشرفته در نظر گرفته شده است که قرار است در سال 2022 انتخاب شوند. این نمونه ها که در چارچوب برنامه Next Generation Squad Weapon در حال توسعه هستند، از فشنگ 6.8 میلی متری استفاده می کنند.
در سال 2019 اطلاع حاصل شد که سلاح های پیشرفته ارتش آمریکا مهمات 6.8 میلی متری دریافت خواهند کرد. طرح های جدید جایگزین تفنگ های تهاجمی M4 و مسلسل های سنگین M249 خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала