مواردی از مهمترین عادات ناپسند اجتماعی +عکس

CC0 / Pixabay / Emotion
Emotion - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2022
اشتراک
با آگاهی از عادات ناپسند و زشت اجتماعی برای ترک آنها می‌توان تلاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، انسان‌ها می‌توانند در رابط فردی خود با توجه به باورها و عادت‌های خود تا حد زیادی به صورت آزادانه رفتار کنند؛ اما زمانی که صحبت از روابط اجتماعی و حضور در جامعه می‌شود، باید اصول و موارد خاصی را رعایت کنند تا به حقوق دیگران بی‌احترامی نشود. به همین دلیل بهتر است با عادت زشت و ناپسند اجتماعی در رفتارهای روزمره خود آگاه شد و برای ترک آنها تلاش کرد تا بتوانیم بیشتر از قبل به خود و دیگران احترام بگذاریم.
از این عادات ناپسند می‌توان به موارد زیر از قبیل حرف زدن با دهان پر، سیگار کشیدن در جمع، بلند حرف زدن، به کار بردن کلمه‌های زشت و زننده، خندیدن به خطاها، آسیب دیدن یا مشکل دیگران، ریختن آشغال روی زمین حتی در جاهای کثیف، پرخوری در میهمانی‌ها، رفتارهای ناپسند بهداشتی در حضور دیگران، مانند خلال دندان، تمیز کردن بینی حتی با دستمال، شانه کردن مو و باد کردن یا صدا درآوردن با آدامس و همچنین استفاده بی‌اندازه از تلفن همراه اشاره کرد.
کاربران بسیاری با موارد ذکر شده موافق هستند و عنوان می‌کنند جای بسیار تاسف دارد که جمع زیادی از شهروندان به این مسائل بی‌توجه هستند و خواسته یا ناخواسته با انجام این قبیل رفتارها موجب ناراحتی اطرافیان خود در مکان‌های عمومی می‌شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала