کنسرت مجازی خواننده آمریکایی به مناسبت سال نو میلادی +عکس، ویدئو

© REUTERS / Athit PerawongmethaБангкок во время новогоднего салюта
Бангкок во время новогоднего салюта   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2022
اشتراک
کنسرت مجازی پاریس هیلتون در متاورس برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، استقبال از کنسرت مجازی پاریس هیلتون، خواننده و مدل آمریکایی در شب سال نو میلادی در متاورس (فناوری پیشرفته‌تر از واقعیت مجازی) مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در صفحه اینستاگرام پاریس هیلتون، تصاویر و ویدئوهایی از کنسرت مجازی که در شب سال نوی میلادی در متاورس برگزار کرده منتشر شده که کاربران بسیاری نیز به آن واکنش نشان دادند.
این کنسرت مجازی در پلتفرم روبلاکس که امکان دسترسی به فراجهان (متاورس) را به متقاضیان این سرویس می‌دهد برگزار شد. گفته می‌شود روزانه نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر هر روز از پلتفرم روبلاکس استفاده می‌کنند. پاریس هیلتون برای برگزاری کنسرت مجازی‌ خود در متاورس جزیره‌ای به نام دنیای پاریس (Paris World) ایجاد کرد که در آن قابلیت بازدید از جزیره و اقامتگاه پاریس هیلتون در لس‌آنجلس که به صورت دیجیتال شبیه‌سازی شده وجود داشت.
برخی از بازدیدکنندگان عنوان می‌کنند در آنجا از خودروهای لاکچری و کشتی‌های تفریحی پاریس هیلتون نیز دیدن کردند. این خواننده آمریکایی درباره حضورش در دنیای واقعیت مجازی گفت: "برای من متاورس جایی است که انجام تمام کارهایی را که در زندگی واقعی انجام می‌دهیم ممکن است. همه امکان تجربیاتی مانند زندگی لاکچری را ندارند و به همین دلیل ما تمام سال بر روی اجرای این طرح ایجاد "دنیای پاریس" کار کردیم."
تعدادی از کاربران بیان می‌کنند از چنین دنیایی بی‌اطلاع هستند و عده‌ای دیگر دنیای واقعیت مجازی را جالب می‌دانند اما برخی از کاربران واقعیت مجازی را اعتیادآور و کار با آن را وقت تلف کردن می‌دانند.
کاربرانی نیز نظرات مثبتی در مورد متاورس دارند و درباره آن مطالب جالبی می‌نویسند. این کاربران بر این عقیده‌اند با متاورس می‌توان یک واقعیت دیجیتالی را به همان اندازه فعال و جذاب تجربه کرد و احتمال این‌که به زودی قرار ملاقات‌های پزشکی و یا کلاس‌های آنلاین در این فضا برگزار شود بسیار بالاست. جمعی از کاربران که کسب و کار مجازی دارند بیان می‌کنند بی‌شک متاورس صنعت، کسب و کار و حتی دنیای بازی‌های آنلاین را نیز دگرگون خواهد کرد چراکه متاورس دنیای بدون حد و مرزی را برای تبادل اطلاعات بین کاربران از سراسر جهان به‌ وجود آورده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала