می دانید کدام ماده غذایی پیری را تسریع می کند؟

© Depositphotos.com / Evgenyatamanساخت کپسول ضد پیری در ایران
ساخت کپسول ضد پیری در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
اشتراک
پروفسور دیوید گان، دانشمند انگلیسی معتقد است مصرف بیش از حد شکر منجر به تسریع پیری می شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Sina ، این محقق چهره ششصد نفر را مورد مطالعه قرار داد، سطح قند خون آنها را اندازه گرفت و شرکت کنندگان را به چهار گروه تقسیم کرد. مشخص شد افرادی که کمترین میزان قند را داشتند، پوست جوان‌تری داشتند و بالعکس. نشریه Sina خاطرنشان می کند که قند به رگ های خونی آسیب می زند اما تاثیر این محصول بر روی بدن به همین جا ختم نمی شود.
Кока-кола - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
نوشابه گازدار روند پیری را تسریع می کند
در مقاله منتشره آمده است: "تولید رادیکال های آزاد "مقصر اصلی" پیری است. بدون دخالت آنتی اکسیدان ها، تعداد زیادی از سلول ها شروع به مردن می کنند."
در نتیجه، پوست خشک می شود، چین و چروک های ظریف ظاهر می شود و هیچکدام از محصولات مراقبتی نمی تواند با این پدیده ها مقابله کند. با گذشت زمان، پوست، نرمی و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و چین و چروک ها عمیق تر می شوند.
در عین حال خاطرنشان می شود که ترک کامل شکر غیرممکن است و فقط باید مصرف برخی از محصولات را کاهش داده و نباید میوه ها و برنج را که حاوی قند طبیعی هستند از رژیم غذایی حذف کنید.
نویسنده توصیه می کند: " هر چه کمتر کوکاکولا، بستنی، ماکارونی و سایر محصولات آردی مصرف کنید.
علاوه بر این، باید مصرف الکل و اسیدهای چرب ترانس را تا حد امکان کاهش دهید. اسیدهای چرب ترانس در ساندویچ، کلوچه، پای، غذاهای دودی و سرخ شده یافت می شود و به این دلیل مصرف آنها را هرچه کمتر کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала