فرانسه تمام رکوردهای کرونا را شکست

© Sputnikفرانسه تمام رکوردهای کرونا را شکست
فرانسه تمام رکوردهای کرونا را شکست  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
اشتراک
بیش از 200 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه روز چهارشنبه شناسایی شد که یک رکورد جدید از زمان شروع همه گیری است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آمار ارائه شده توسط اولیویه وران، رئیس وزارت بهداشت فرانسه، رکوردار بیشترین ابتلا به کووید-19 در روز شد. وران گفت: ارقامی که امروز از سوی سازمان بهداشت کشور فرانسه منتشر می‌شود، نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان همچنان رو به افزایش است... طی 24 ساعت گذشته، 208 هزار نفر مبتلا به کووید-19 ثبت شده‌اند." وی نشست کمیسیون قانونگذاری شورای ملی فرانسه در حضور وزیر خارجه فرانسه گفت: "این بدان معناست که در هر ثانیه دو فرانسوی به ویروس کرونا مبتلا می شوند. ما هرگز با چنین وضعیتی مواجه نشده ایم." به گفته وی، در حال حاضر در فرانسه حدود یک میلیون بیمار مبتلا به کووید-19 وجود دارد. از سوی دیگر، تقریبا 180000 مورد جدید در فرانسه روز سه شنبه شناسایی شد.
پاریس فرانسه در وضعیت همه گیری ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2021
هشدار در خصوص موج ابتلا به کرونا در فرانسه
در عین حال، مقامات فرانسه هنوز محدودیت های شدیدی را برای تعطیلات علیه کرونا اعمال نکرده اند. از جمله اقداماتی که توسط دولت فرانسه اعلام شد: تعطیلی کلوپ های شبانه، ممنوعیت تجمع بیش از 2000 نفر در محل و بیش از 5000 نفر در خیابان می باشد. در ایام سال نو کافه ها، کافه ها و رستوران ها، مؤسسات فرهنگی به کار خود ادامه می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала