ادای احترام و بوسه یک سارق به پرچم ترکیه هنگام سرقت +ویدئو

© Fotolia / Jacob Lundمبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو
مبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
اشتراک
ویدئویی از احترام یک سارق به پرچم ترکیه مورد کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدئویی از سرقت مغازه‌ای که مشخص نیست چه محصولی را می‌فروشد در فضای مجازی منتشر شده که ادای احترام سارق به پرچم کشور ترکیه با توجه کاربران همراه شده است.
در این ویدئو دیده شده سارق به سرعت در حال جمع کردن وسایل داخل مغازه و خالی کردن صندوق است که چشمش به پرچم ترکیه می‌افتد و به نشانه‌ی احترام، آن را بوسیده و دوباره به تخلیه مغازه مشغول می‌شود. این حرکت سارق کاربران را به فکر فرو برده و واکنش آن‌ها را در پی داشته است.
تعدادی از کاربران با دیدن حرکت سارق با خنده به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند و عده‌ای دیگر می‌گویند همه انسان‌ها اعتقادات منحصر به فرد دارند که با زندگی‌شان گره خورده است. برخی کاربران معتقدند سارق از روی ناچاری دست به دزدی زده و بوسیدن پرچم را به عنوان راهی برای عذرخواهی و کم شدن عذاب وجدان خود انجام داده است، اما بعضی بر این باورند که سارق حتما اشیاء با ارزشی پیدا کرده که با بوسیدن پرچم کشورش شکرگزاری می‌کند.
جمعی از کاربران هم به دلیل واضح نبودن مغازه حدس می‌زنند سارق در حال سرقت از یک رستوران است اما گروهی دیگر تصور می‌کنند دزدی از صندوق یک فروشگاه موادغذایی صورت گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала