سر و صدای پوشش نامناسب بانوی بازیگر جوان در کنسرتی در ایران +ویدئو، عکس

© REUTERS / John Macdougall/PoolСалют во время празднования Нового 2021 года в Берлине
Салют во время празднования Нового 2021 года в Берлине  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2021
اشتراک
پوشش نامناسب مینا وحید، بازیگر سریال جزیره در کنسرت ماکان بند خبر ساز شد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی قسمتی از ویدئو کنسرت گروه ماکان بند در فضای مجازی منتشر شده که پوشش نامناسب یکی از بازیگران زن سریال جزیره و ظاهر شدن او بر روی صفحه واکنش کاربران را در پی داشته است.
در این ویدئو دیده شده یک زن به روی سن رفته و سراسیمه با تماشاگران صحبت کرده و پس از آن، پایین پریده است. برخی رسانه‌های فضای مجازی در ایران در این‌باره نوشتند: "در اولین کنسرت ماکان بند، پس از لغو محدودیت‌های کرونایی، مینا وحید از بازیگران سریال جزیره به روی سن رفته و با لحنی خاص از هواداران این سریال تشکر کرده است. او به تماشاگران گفت حالش بد بوده و دیدن تماشاگران باعث شد حالش خوب شود؛ اما پوشش نامناسب وی در حین پریدن از روی سن حواشی زیادی را ایجاد کرده است."
تعدادی از کاربران رفتار این بازیگر را غیرعادی عنوان می‌کنند و می‌گویند این رفتارها معمولا بر اثر مصرف مشروبات الکلی یا مواد مخدر رخ می‌دهد. عده‌ای دیگر با دیدن این ویدئو نسبت به لغو کنسرت‌ها ابراز نگرانی می‌کنند؛ اما گروهی از کاربران بر این باورند لغو کنسرت‌ها به آسانی صورت نمی‌گیرد و جای نگرانی نیست.
برخی از کاربران بر این عقیده‌اند بازیگران قدیمی از عزت، ادب و شخصیت بالاتری برخوردار بودند و متاسفانه سینمای امروز ایران، از چنین افرادی خالی شده است. جمعی از کاربران این بازیگر را تازه وارد خطاب می‌کنند و عنوان می‌کنند این بازیگران دست به هر کاری برای رسیدن به پول و شهرت می‌زنند اما کاربرانی تهمت زدن و قضاوت به همه بازیگران را اشتباه می‌دانند و بیان می‌کنند در انتخاب مسیر زندگی هر انسانی، دیگران نیز مسئولند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала