شرایط دریافت 15 لیتر بنزین 1500 تومانی به شهروندان ایران اعلام شد

© IRNAشرایط دریافت 15 لیتر بنزین 1500 تومانی اعلام شد
شرایط دریافت 15 لیتر بنزین 1500 تومانی اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2021
اشتراک
وزیر نفت ایران: به تمامی افراد چه صاحب خودرو باشند یا نه و یکسال در ایران اقامت داشته باشند، برحسب کارت ملی 15 لیتر بنزین 1500 تومانی تعلق می‌گیرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، جواد اوجی، وزیر نفت ایران اعلام کرد: افراد می‌توانند از این بنزین استفاده کنند و یا از بخش اعتباری به صورت ریالی استفاده کنند.
وزیر نفت ایران از صادرات میعانات گازی ذخیره شده بر روی آب به عنوان یک دستاورد و موفقیت بزرگ یاد کرد و گفت: در طرح اختصاص بنزین به افراد به جای خودرو، هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.
وی در خصوص طرح جدید دولت برای توزیع بنزین گفت: در این طرح هیچ گونه تصمیمی دولت سیزدهم برای افزایش قیمت بنزین ندارد بلکه دولت مصمم است یارانه‌ای که امروز به خودروها می‌دهیم را به صورت عادلانه بین همه مردم اعم از کسانی که خودرو دارند و کسانی که خودرو ندارند تقسیم کند.
وزیر نفت ایران ادامه داد: هم اکنون 27 میلیون کارت سوخت فعال در کشور داریم و مردمی که خودرو دارند در قالب کارت سوخت از یارانه سوخت بهره‌مند می‌شوند اما مردمی که خودرو ندارند از این یارانه بی‌بهره هستند و دولت بنا دارد با این طرح که در حال حاضر کار کارشناسی روی آن صورت می‌گیرد توزیع بنزین و یارانه آن را عادلانه کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала