موج انتقادات کاربران از استایل جدید ستاره پرحاشیه‌ی سینمای ایران +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / موج انتقادات کاربران از استایل جدید ستاره پرحاشیه‌ی سینمای ایران +عکس، ویدئو
موج انتقادات کاربران از استایل جدید ستاره پرحاشیه‌ی سینمای ایران +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
اشتراک
استوری محمدرضا گلزار در صفحه‌ی اینستاگرامش، در فضای مجازی خبرساز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی اخیر محمدرضا گلزار، ستاره‌ی سینمای ایران که غالبا نیز پرحاشیه بوده، استوریی از تصویر جدیدی از خود منتشر کرد که این رونمایی و استایل جدیدش با موجی از حواشی در صفحات اجتماعی همراه شده است.
بسیاری از کاربران در اینستاگرام و برخی کاربران توئیتری با انتشار تصاویر وی که یکی از آنها را نیز منشوری می‌خوانند واکنش نشان می‌دهند. جمعی از کاربران با اشاره تصاویر منتشر شده از گلزار، به شکایت گروهی از طلاب از بازیگران زن طعنه زدند و نوشتند: "وقتی به خاطر استفاده از ‎گلسر و کلاه لبه‌دار از این بانوان سینمای ایران شکایت شده، در مقابل استوری محمدرضا گلزار چه واکنشی نشان داده خواهد شد؟!"
جمعی از کاربران معتقدند محمدرضا گلزار از هنر هیچ چیزی نمی‌داند و برای دیده شدن تنها روی چهره و ظاهر خود متمرکز می‌شود. کاربرانی با انتقاد از رنگ موی او، به کنایه عنوان می‌کنند او شبیه ترامپ شده است و موهایش را زرد عقدی کرده است و گویا آرایشگرش رنگ موهایش را خوب در نیاورده است.
گروه دیگری از کاربران نیز به تصویری که او از عضلات خود به اشتراک گذاشته بود واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند چرا گلزار تا این حد لباسش را پایین کشیده، اگر او تمرین بدنسازی می‌کند بسیاری دیگر نیز همین کار را می‌کنند آیا آنها نیز این چنین خود را به نمایش می‌گذارند؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала