سامسونگ و ال جی، آیفون را " سوراخ‌دار" می کنند

© REUTERS / Apple Inc.آیفون ۱۲
آیفون ۱۲ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
اشتراک
دوربین جلو مدل های آیفون 2022 دارای قابلیت اتوفوکس خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه "The Elec"، تعبیه سوراخ نمایشگر به‌جای ناچ صفحه به اپل این امکان را می‌دهد که صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را استفاده کرده و درعین‌حال فضایی را برای دوربین سلفی نیز باقی بگذارد. دقیقا مانند طرحی که دستگاه‌های اندرویدی چند سالی است که از آن استفاده می‌کنند. همچنین اگر اپل به استفاده از این طراحی ترغیب شود، سخت‌افزار Face ID می‌بایست به زیر نمایشگر منتقل شود.
اپل در حال برنامه ریزی بروی استفاده از تاچ آیدی زیر صفحه نمایش در بعضی از آیفون های آینده است، درحالیکه تولید چینی گوشی های هوشمند ZTE، از یک سیستم تشخیص چهره سه بعدی در صفحه نمایش رونمایی کرده است، بنابراین احتمالا اپل به دنبال راه حل مشابهی خواهد بود.
سامسونگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
صفحه نمایش قابل کشش سامسونگ + ویدئو
اگر روند توسعه به همین شکل پیش برود، حداقل یک مدل آیفون رده بالای جدید 2023 دارای ویژگی اسکنر اثر انگشت درون صفحه، دوربین پریسکوب تله فوتو و یک طراحی صفحه نمایش تمام اسکرین با هیچ ناچ یا سوراخی تولید خواهد شد.
دو آیفون غیر پرو دیگر که اندازه‌های 6.1 و 6.7 اینچی دارند، همچنان ناچ صفحه را مانند مدل‌های فعلی حفظ خواهند کرد و اپل طراحی سوراخ نمایشگر را برای آیفون‌های گران‌تر خود محدود می‌کند. همچنین طبق گزارشات پیشین، شرکت مستقر در کوپرتینو در سال 2022، مدل 5.4 اینچی "آیفون‌ مینی" را کنار گذاشته و به‌جای آن، چهار سری آیفون در اندازه‌های 6.1 و 6.7 اینچی عرضه می‌کند.
فناوری‌ای که امسال در سری آیفون 13 پرو استفاده شده است. همچنین درحال‌حاضر، سامسونگ مسئولیت تأمین پنل‌های OLED که اپل برای مدل‌های آیفون 13 پرو خود استفاده می‌کند را برعهده داشته اما اپل می‌تواند در سال 2022 برخی از نمایشگرها را از LG Display و یا حتی کمپانی چینی BOE تهیه کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала