ریابکوف: مسکو نیاز فوری به پاسخ واشنگتن درباره پیشنهادات امنیتی دارد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر ریابکوف: مسکو نیاز فوری به پاسخ واشنگتن درباره پیشنهادات امنیتی دارد
ریابکوف: مسکو نیاز فوری به پاسخ واشنگتن درباره پیشنهادات امنیتی دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2021
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه روسیه: مسکو نیاز فوری به پاسخ واشنگتن به پیشنهادات امنیتی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که مسکو نیاز فوری به پاسخ واشنگتن به پیشنهادهای روسیه در مورد تضمین های امنیتی دارد، وضعیت دشوار است.
ریابکوف به خبرنگاران گفت: "من فکر می کنم آنها تلاش خواهند کرد تا همه اینها را به یک روند کند تبدیل کنند، و ما به آن نیاز فوری داریم، زیرا وضعیت بسیار دشوار است، حاد است و می تواند پیچیده تر شود."
پاسخ روسیه به برنامه های جدید تسلیحاتی در اروپا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.12.2021
موضع آمریکا در تصمیم ناتو درباره تضمین‌های امنیتی روسیه تعیین کننده خواهد بود
وی همچنین گفت: "من فکر می کنم آنها تلاش خواهند کرد تا همه اینها را به یک روند کند تبدیل کنند، و ما به آن نیاز فوری داریم، زیرا وضعیت بسیار دشوار است، حاد است و می تواند پیچیده تر شود."
معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: بنابراین ما نمی‌توانیم تردید داشته باشیم و آماده شروع فوری مذاکرات هستیم.
در 17 دسامبر، وزارت امور خارجه روسیه پیش نویس توافقنامه های بین روسیه و ایالات متحده و ناتو در مورد تضمین های امنیتی را منتشر کرد. این اسناد پیش از این به واشنگتن و متحدانش منتقل شده است. یکی از نکات این پروژه این است که ناتو تضمین هایی را برای عدم گسترش ائتلاف در خاک اوکراین ارائه دهد. همانطور که سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، اگر ناتو و ایالات متحده به درخواست روسیه برای تضمین های امنیتی پاسخ ندهند، این می تواند به دور جدیدی از رویارویی منجر شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала