پزشکان یکی از نشانه‌های ابتلا به سویه امیکرون را نام بردند

© Depositphotos.com / Ralwelپزشکان یکی از نشانه‌های ابتلا به سویه امیکرون را نام بردند
پزشکان یکی از نشانه‌های ابتلا به سویه امیکرون را نام بردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.12.2021
اشتراک
پزشکان می‌گویند تعریق زیاد یکی از علائم سویه امیکرون ویروس کرونا است.
به گزارش اسپوتنیک، تعریق بیش از حد در طول خواب می تواند نشان دهنده عفونت با سویه امیکرون ویروس کرونا باشد. در این مورد امیر خان، درمانگر و مدرس ارشد در دانشکده پزشکی لیدز، دانشگاه برادفورد در بریتانیا، به ITV's Lorraine گفت.
این پزشک گفت: علاوه بر علائم استاندارد COVID-19 مانند سرفه خشک، تب بالا، از دست دادن بویایی و چشایی، نوع امیکرون به شکل آبریزش بینی، سردرد، خستگی و درد ظاهر می شود.
کرونا ویروس در جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2021
مهمترین معمای امیکرون چیست؟
وی همچنین به اظهارات اخیر پزشکان در آفریقای جنوبی اشاره کرد که بر اساس آن بیماران پس از آلوده شدن به سویه جدید ویروس کرونا از تعریق شبانه شکایت کردند.
این متخصص توضیح داد: این نوع عرق زمانی است که باید نیمه شب از خواب بیدار شوید تا لباس زیر خود را عوض کنید.
سویه جدید SARS-CoV-2 اولین بار در ماه نوامبر در بوتسوانا و آفریقای جنوبی کشف شد. گزینه B.1.1.529 توسط سازمان بهداشت جهانی به امیکرون برچسب زده شده و به عنوان "نگران کننده" توصیف شده است. در روسیه 25 مورد عفونت شناسایی شد.
متخصصان خاطرنشان کردند که حتی کسانی که بیمار و واکسینه شده اند نیز ممکن است به آن مبتلا شوند و علائم آن از خستگی تا سردرد و بدن درد متغیر است. در عین حال، به گفته مدیر مرکز گامالیا، الکساندر گینتسبورگ، افراد واکسینه شده دارای یک بیماری خفیف هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала