وحشت آمریکا از ضربه روسیه به "کشتی های دموکراسی"

© Sputnik / Pqvel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر La cérémonie de mise à l'eau du sous-marin nucléaire Belgorod à Severodvinsk
La cérémonie de mise à l'eau du sous-marin nucléaire Belgorod à Severodvinsk - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2021
اشتراک
پیشرفت روسیه در جنگ افزارهای پیشرفته به این کشور کمک خواهد کرد که غول دریایی امریکا را شکست دهد.
به گزارش اسپوتنیک، مارک ایپیسکوپوس بنیانگذار نشریه National Interest در مقاله ای می نویسد؛ گروه ضربتی ناو هواپیمابر نیروی دریایی ایالات متحده که "کشتی دموکراسی" نیز نامیده می شود، دیگر در نظر روسیه به عنوان یک غول دریایی غیرقابل توقف به نظر نمی رسد.
همانطور که نویسنده این مقاله اشاره می کند، تفاوت اساسی بین دو کشور در درک چیستی قدرت دریایی وجود دارد.
روسیه در تمام تجسمات خود همیشه یک قدرت زمینی بوده است، جایی که نیروی دریایی عمدتاً برای محافظت از مرزهای وسیع این کشور استفاده می شود. نویسنده این مقاله توضیح داد که ایالات متحده به نوبه خود به یک ناوگان قوی برای مقابله در مقیاس جهانی نیاز دارد.
عقب ماندگی ناامیدکننده آمریکا در رقابت با روسیه در زمینه سلاح هایپرسونیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
عقب ماندگی "ناامیدکننده" آمریکا در رقابت با روسیه در زمینه سلاح هایپرسونیک
به گفته وی، روسیه گروه ضربتی ناو هواپیمابر ندارد و قصد ندارد در آینده نزدیک آن را ایجاد کند، اما مسکو به خوبی از مقیاس تهدید ناشی از AUG دشمن آگاه است.
با این وجود، کارشناسان روس اطمینان دارند که آخرین پیشرفت‌ها در جدیدترین فناوری‌های تسلیحاتی ابزارهایی را برای خنثی کردن این تشکل‌ها در صورت وقوع یک جنگ گسترده با ناتو فراهم می‌کند.
به طور خاص، ناظر به موشک جدید مافوق صوت ضد کشتی کروز 3M22 زیرکان و زیردریایی بدون سرنشین با نیروی هسته ای پوزیدون اشاره می کند که برای رهاسازی آماده می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала