در ایران نام کارکنان واکسن‌نزده به مدیران‌شان اعلام می‌شود

© Photo / IRNAدانشگاه تهران
دانشگاه تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2021
اشتراک
طرح کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا در مورد کارکنان دستگاه‌های اجرایی، انجام می شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایسنا"، ولی‌الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از اجرایی شدن طرح کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا برای ناوگان حمل و نقل درون شهری خبر داد.
وی در ادامه افزود: " طرح کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا از هفته گذشته در مورد کارکنان دستگاه‌های اجرایی، اجرا شد؛ برای کارکنانی که واکسن دریافت نکرده بودند پیام ارسال شد و اکنون منتظر دسترسی به سامانه امید هستیم. به محض دسترسی به این سامانه نام و نشان این افراد به مدیران‌شان اعلام می‌شود؛ این افراد حق ورود به محل کار را ندارند یا باید هر ۱۵ روز یک بار تست منفی PCR ارائه دهند البته این تست را باید با پرداخت وجه انجام دهند.
کارمند پنتاگون متهم به درز اطلاعات محرمانه زیردریایی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.10.2021
کارمند پنتاگون متهم به درز اطلاعات محرمانه زیردریایی شد
طرح کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا از فردا در مورد ناوگان حمل و نقل درون شهری اجرا می‌شود. رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ها باید در شرایط بیماری نباشند و دو دوز واکسن تزریق کرده باشند. اتحادیه‌های ناوگان حمل و نقل درون شهری نیز باید کد QR داشته باشند.
فرمانداران باید با تشکیل تیم‌های سیار برای کاهش میزان تاخیر در دریافت دوز دوم را کاهش دهند. افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند و افراد واجد شرایط دریافت دوز سوم را نیز برای تزریق واکسن ترغیب کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала