راز موفقیت یک زن ۱۱۱ کیلوگرمی که ۳۵ کیلوگرم وزن کم کرد

CC0 / Pixabay / راز موفقیت یک زن ۱۱۱ کیلوگرمی که ۳۵ کیلوگرم وزن کم کرد
راز موفقیت یک زن ۱۱۱ کیلوگرمی که  ۳۵ کیلوگرم وزن کم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2021
اشتراک
یکی از خانم های چاق ساکن شهر گلاسکو اسکاتلند به خاطر داشتن 111 کیلوگرم وزن و شکستن تخت خواب خود در هر شب، تصمیم به عمل جراحی بای پس معده (کوچک کردن اندازه معده) گرفت و 35 کیلوگرم وزن کم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، راز موفقیت او توسط نشریه "میرور" The Mirror)) فاش شد.
کارلین بوث 31 ساله از کودکی شروع به افزایش وزن کرد. او ابتداد به عنوان دفاعی در برابر استرس، به یک اعتیاد غذایی ناسالم مبتلا شد. این زن در بزرگسالی نیز از غذا سوء استفاده می کرد. در نتیجه وزن او به 111 کیلوگرم رسید. برقراری قرنطینه به دلیل همه‌گیری کرونا نیز این زن را هر چه بیشتربه سمت یک سبک زندگی ناسالم سوق داد.
چگونه بخوابید و لاغر شوید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
چگونه بخوابید و لاغر شوید
زن اسکاتلندی برای تختش خیلی سنگین بود و فضای زیادی را اشغال می کرد، بنابراین مجبور شد در اتاقی جدا از رابرت، همسرش بخوابد. او گفت: "من شروع به احساس انزجار از خودم کردم." بوث به دور شدن از دوستان خود پرداخت ، زیرا آنها بسیار لاغرتر از او بودند. او به دلیل تنگی نفس از ابتلا به ویروس کرونا می ترسید.
کارلین خانم دچار افسردگی شده و به دنبال راه هایی برای خروج از این وضعیت بود. سپس بوث به اطلاعاتی در مورد جراحی بای پس معده رسید. این روش شامل کاهش حجم معده به میزان 15 درصد از اندازه اصلی آن است. در نهایت زن به این نتیجه رسید که به اندازه کافی سیر شده و وقت آن رسیده که کنترل اوضاع را به دست خود بگیرد. او به خودش قول داد که لاغرو سالم باشد.
بوث تصمیم به عمل جراحی گرفت. شوهرش حاضر شد به او کمک کند و پنج هفته بعد زن زیر چاقوی جراح رفت. پس از عمل، این زن اسکاتلندی رژیم غذایی و سبک زندگی خود را تغییر داد و در نتیجه 35 کیلوگرم وزن کم کرد.
"دو هفته اول پس از عمل، من فقط مایعات: شیک پروتئین یا آبگوشت می‌نوشیدم. بعد دو هفته پوره سیب زمینی می خوردم. اکنون می توانم همه چیز را بخورم اما به مقادیر بسیار کوچک..
او سعی می کند هر روز پیاده روی کند و تمرینات تقویت عضلات انجام دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала