بلیط خوراکی با طعم ماری‌جوانا +عکس، ویدئو

CC0 / Pixabay / بلیط خوراکی با طعم ماری‌جوانا +عکس، ویدئو
بلیط خوراکی با طعم ماری‌جوانا +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2021
اشتراک
بلیط متروی خوراکی آغشته به روغن شاهدانه، راه ‌حل متروی آلمان برای کاهش استرس شهروندان.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت حمل و نقل عمومی برلین (BVG) راهی برای کنترل استرس خرید کریسمس و کووید برای مسافران پایتخت آلمان پیدا کرده است.‌ متروی برلین بلیط‌های خوردنی آغشته به روغن شاهدانه را در اختیار مسافرانش می‌گذارد. این شرکت حمل و نقل آلمانی اعلام کرد که به مدت ۵ روز بلیط اتوبوس و مترو و تراموا که از نوعی کاغذ خوردنی است و به روغن شاهدانه آغشته است به متقاضیان فروخته می‌شود.
به گفته بی وی جی قیمت این بلیط ۸.۸۰ یورو می‌باشد و هدف از فروش آن کاهش استرس و تمدد اعصاب مسافران است. این شرکت در ویدئوی تبلیغاتی خود می‌گوید: "تجربه کریسمسی آرام با ما. برای اطمینان از کسب آرامش بیشتر شرکت حمل و نقل بی وی جی برای شما راهی یافته است. چیزهای خوب واقعی. پس از این می‌توانید استرس کریسمس و بلیط خود را به سادگی ببلعید."
این شرکت در ادامه توضیح می‌دهد که این بلیط خاص تنها تا جمعه ۱۷ دسامبر قابل دسترسی است و تنها برای مهار "استرس کریسمس" طراحی شده است.
این بلیط ۲۴ ساعت اعتبار دارد و در آن فقط از سه قطره روغن شاهدانه استفاده شده و بعد از انقضای تاریخ بلیط می‌توان آن را مصرف کرد. به گفته بی وی جی بر خلاف "گل‌های گیاه شاهدانه" که حاوی مواد روانگردان هستند این بلیط‌ها کاملا بی‌ضرر برای سلامتی و کاملا قانونی هستند. در بیانیه این شرکت آلمانی آمده که روغن شاهدانه بمانند روغن زیتون یا آفتابگردان است بنابراین برای زنان باردار و کودکان نیز عاری از خطر است. گفته می‌شود روغن شاهدانه اثری آرامبخش دارد.
کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز واکنش‌های جالبی به ویدئوی شرکت حمل و نقل بی وی جی داشتند. کاربران بسیاری معتقدند بی وی جی بواسطه ترفندهای بازاریابی عجیب و خاصش شناخته شده است. به طور مثال در سال ۲۰۱۸ این شرکت یک جفت کفش آدیداس را به بازار معرفی کرد که این امکان را داشت که بتوان به عنوان بلیط متروی سالیانه از آن استفاده کرد. جمعی از کاربران هم به این موضوع اشاره دارند که اروپا قصد دارد از مواد مخدر جهت ساکت کردن مردم معترض استفاده کند و این عمل به شکل‌های مختلف در کشور‌های دیگر به وضوع مشاهده می‌شود مانند نروژ که به صورت قرص چنین عمل مشابه‌ای را انجام می‌دهد.
عده‌ای از کاربران عنوان می‌کنند به نظر می‌رسد کشور‌های غربی با این روال در حال آزاد کردن ماری‌جوانا می‌باشند. در تایلند از پیتزا با طعم ماری‌جوانا رونمایی می‌شود و در آلمان از بلیط با طعم ماری‌جوانا احتمالا تا مدتی بعد در آمریکا آدامس با طعم ماری‌جوانا تولید می‌شود و ضمن اینکه این یک راه کاملا قانونی برای دور زدن خود قانون است. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند بعید هم نیست با این روال تا چندی دیگر شاهد موارد مشابه‌ای باشیم و برای رفع پادرد سردرد هروئین خالص را داخل دکه مسافران قطار بفروشند تا مسافران احساس درد نکنند و شادی و سرزندگی را احساس کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала