اولیانوف: دور هفتم مذاکرات وین پایان یافت

© Photo / IRNAمیخائیل اولیانوف نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین
میخائیل اولیانوف نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2021
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از پایان یافتن دور هفتم مذاکرات وین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز جمعه در توییتی نوشت: نشست کمیسیون مشترک برجام و همچنین دور هفتم مذاکرات وین تمام شد. مذاکرات به زودی ادامه خواهند یافت.
نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزیران امور خارجه ایران و ۱+۴ دقایقی پیش پایان یافت. در این دور از مذاکرات ایران و ۱+۴ به پیش‌نویس جدیدی که در آن نظرات ایران اعمال شده است، دست یافتند که در صورت نهایی شدن، این متن مبنای رایزنی‌های آتی قرار خواهد گرفت.
اولیانوف در توئیت دیگری نوشت: دور هفتم مذاکرات در وین موفقیت آمیز بود به این معنا که راه را برای مذاکرات فشرده تر هموار کرد. این دور از مذاکرات تأیید کرد که کار جاری بر نتایج به دست آمده در دورهای قبلی استوار است. هم اکنون طرف های مذاکره خیلی بهتر یکدیگر را درک می کنند.
به نقل از رسانه‌های ایران، علی باقری کنی، مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین نیز در خصوص این دوره از گفت‌و‌گوها اظهار داشت که اگر طرف مقابل دیدگاه‌ها و مواضع منطقی جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد گفت‌وگوهای دور جدید می‌تواند اخرین دور مذاکرات باشد و در کوتاه‌ترین زمان به توافق برسم. وی تصریح کرد که سرعت دستیابی به توافق بستگی به طرف مقابل دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала