واکنش تند کاربران ایرانی به پخش مستند دومینو علیه سگ‌ها +عکس

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش تند کاربران ایرانی به پخش مستند دومینو علیه سگ‌ها +عکس
واکنش تند کاربران ایرانی به پخش مستند دومینو علیه سگ‌ها +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2021
اشتراک
پخش مستندی به نام "دومینو" از تلویزیون ملی ایران علیه سگ‌ها، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، در شب‌های گذشته مستندی علیه سگ‌ها از رسانه ملی ایران با نام "دومینو" پخش شد که بسیاری از مخاطبان را خشمگین و عصبانی کرد. این مستند جنجالی به تهیه‌ کنندگی محمدرضا عبدالحمیدی و کارگردانی و نویسندگی میثم ملکی‌پور، که به موضوع نگهداری از سگ و کمک به سگ‌های ولگرد اختصاص داشت و در دو قسمت در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱۸ و ۱۹ آذر ماه، از شبکه سوم سیما پخش شد.
این مستند ابتدا قرار بود با نام "سگ کشی" روی آنتن رود اما به گفته‌ی تهیه کننده‌ی آن، پس از پخش تیزرهایش از تلویزیون و در فضای مجازی، فشارها و واکنش‌‌ها در کمتر از ۲۴ ساعت سبب شد شبکه سه سیما ترجیح دهد این مستند با نام پیشین خود یعنی "دومینو" روانه‌ی آنتن شود.
پخش این مستند که در آن کمک به سگ‌‌های ولگرد، کاری علیه محیط زیست عنوان شد، واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است و ضمن اینکه برخی با آن موافق بودند، بسیاری به انتقاد از این مستند پرداختند. کاربری در این‌باره نوشت: "باز گیر دادند به سگ و گربه ملت! مستند "دومینو" شبکه ۳ باز انگشت اشاره را گرفته سمت سگ خانگی! خب الان چیکار کنند ملت؟ سگ خانگی را رها کنند در طبیعت تا بمیرد؟ همزیستی حیوان و انسان را به مردم یاد نمی‌دهید بعد آخرش می‌رسه به بازداشت سگ‌ها یا کشتن‌شان! لطفا یک سفر بروید استانبول."
کاربر دیگری چنین نوشت: "مستند "دومینو" از شبکه سه داشت پخش می‌شد کل آلودگی زیست محیطی و نابودی اکوسیستم کره زمین رو انداخته بودن گردن سگ بیچاره."، دیگری نوشت: "طبق اعلام شبکه ۳ در مستند "دومینو" ، دلیل کاهش جمعیت دارکوب‌ها در ایران، افزایش سگ‌های بی‌سرپرست در طبیعت است."
کاربری هم نوشت: "هنوز خیلی‌ها نمی‌دونن که غذا دادن به سگ‌های ولگرد یا به اصطلاح بدون صاحب مساوی است با تخریب محیط زیست. مستند ‌"دومینو" یا " سگ کشی " مستند جالبی بود که توانسته بود بخشی از نظرات کارشناسی در‌ مورد زیان‌های سگ‌های ولگرد را نمایش بده." کاربر دیگری نوشت: "مستند سگ کشی شکبه سه، فقط سوراخ شدن لایه اوزون و انفجار فضاپیمای چلنجر رو گردن سگ‌ها ننداخت."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала