همه بیماران مبتلا به سویه اومیکرون در اروپای غربی و آمریکا زنده هستند

© Depositphotos.com / Imagepointfrهمه بیماران مبتلا به سویه اومیکرون در اروپای غربی و آمریکا زنده هستند
همه بیماران مبتلا به سویه اومیکرون در اروپای غربی و آمریکا زنده هستند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2021
اشتراک
حتی یک مورد فوت در اثر ابتلا به سویه اومیکرون در اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا منجر به مرگ نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، حتی یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در اروپای غربی منجر به مرگ یک بیمار نشده است.
مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که حتی یک مورد فوت در اثر ابتلا به سویه اومیکرون در اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا منجر به مرگ نشده است.
به گفته این سازمان، تا 11 دسامبر، 732 مورد عفونت با سویه اومیکرون در اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا شناسایی شده است. بیشترین تعداد بیمارانی که سویه اومیکرون در آنها یافت شد در دانمارک (195 نفر) و نروژ (109 نفر) بود. در اکثریت قریب به اتفاق موارد، بیماری خفیف یا بدون علائم شدید بوده است. تمام بیمارانی که با سویه اومیکرون تشخیص داده شدند زنده ماندند.
روز جمعه، 10 دسامبر، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا نیز گزارش مشابهی منتشر نمود. به گفته این مرکز، در بازه زمانی یکم تا هشتم آذرماه، 43 مورد ابتلا به سویه امیکرون در آمریکا شناسایی شد. تقریباً همه بیماران به راحتی تحت درمان قرار گرفتند، فقط یک نفر نیاز به بستری شدن داشت که دو روز بعد مرخص شد.
هشدار سازمان بهداشت جهانی: سرعت شیوع اومیکرون می تواند از دلتا نیز پیشی بگیرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.12.2021
هشدار سازمان بهداشت جهانی: سرعت شیوع اومیکرون می تواند از دلتا نیز پیشی بگیرد
امروز سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد: "تا 9 دسامبر 2021، موارد انسانی این سویه در 63 کشور جهان در هر شش منطقه سازمان بهداشت جهانی شناسایی شده است.از نظر سرعت انتشار، اومیکرون می تواند از "دلتا" پیشی بگیرد، اما هنوز مدرکی در این خصوص منتشر نشده است". سازمان بهداشت جهانی همچنین در ادامه این گزارش افزود: "با این حال، با توجه به داده‌های موجود تا به امروز، می‌توان این امکان را داد که اومیکرون در جوامعی که شیوع بالایی پیدا می کند، از سوی دلتا پیشی خواهد گرفت."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала